Ben-o Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg ny switch.. trenger 10 porter, sånn at jeg måtte ha 16.. Så hva er egentlig forskjellen på denne og denne?
hce Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 To forskjellige serier (antar baseline er en bedre serie enn officeconnect). Baseline hadde også MDI-X som gjør at du ikke trenger å bry deg med kryssede kabler, svitsjen krysser for deg automagisk. Skulle jeg tatt en av de ville det blitt baseline svitsjen.
Seldal Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Den dyre har mer egenskaper og flere tilpassede standarder. hadde gått for den billige. Endret 23. juni 2004 av Seldal
Ben-o Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Ahh.h..jaok, takker for svar. Det var livstids garanti på begge da.. og jeg har dungevis med vanlige tper, ikke noen kryssede... sånn at jeg tror egentlig jeg går for den billigste
PureTamil Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Den billigste er mer enn bra nok for enklere bruk. Personlig ville jeg vurdert en svitsj som støtter GigabitEthernet om jeg skulle kjøpt ny nå.
thingul Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Forskjellene på de to som jeg fant var at den dyre kunne rackmonteres (1u), kunne lagre 4000 mac adresser, hadde støtte for IEEE 802.1D som har med mac adresser å gjøre (mac bridging tror jeg?) og IEEE 802.3x som har med flyt-kontroll å gjøre (google it). Ville gått for den billige jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå