Gå til innhold

|Steel Pad| I have it


Anbefalte innlegg

Sorry for at tittelen på posten virker litt "skrytende"

 

Jeg har den musematten selv, har hatt den noen måner,det er en 3J.

(etter heftig argumentering overtalte jeg dansken som driver steelpad-selskapet, om å sende meg en slik at jeg kunne reklamere)

 

Og jeg lurte på om jeg og dudene på HW.no er di eneste her i landet som har en slike en!?!

Den er litt spesiell, har en tendens til å bli litt kald på LAN, men gjør musen uhyre presis.

 

Jeg har en razor "boomy" 2k, og i kombinasjon med denne og mouseskatez virker det svært bra.

Vennligst skriv noen linjer under om va dere synnest om den, visst det er noen da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Jeg har en razor "boomy" 2k, og i kombinasjon med denne og mouseskatez virker det svært bra.

Vennligst skriv noen linjer under om va dere synnest om den, visst det er noen da!


 

Hva jeg synes om matten kan du lese i min test. Hvorvidt jeg er den eneste i Norge som har matten kan jeg ikke gi noe sikkert svar. Den er ikke allmennt tilgjengelig, og John Hag sendte den til meg personlig for testing. At noen andre i Norge også kan ha skaffet seg matten via sponsing eller kontakter kan jeg ikke vite sikkert, men det er nok ikke så mange som har den per i dag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...