Gå til innhold

Kodegenereringsverktoey for java


Anbefalte innlegg

Skal skrive en prosjektoppgave om kodegenereringsverktoey, og trenger litt innputt.

Har i utgangspunktet tenkt aa skrive om slike verktoey for java, altsaa verktoey i samme baas som Jbuilder og andre. Lurte da paa om noen kunne komme med tips om gode (?) programmer i denne kategorien.

Brukererfaringer ol hadde vaert kjempebra.

 

 

(Er klar over at denne traaden passer bedre i programvare, men det var litt lite respons der, og jeg trenger egentlig litt innputt kjapt, haaper det gaar greit at den ligger her ogsaa, hvis ikke faar jeg vel leve med det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-17 12:49, MaxCPU skrev:

vurdert en tastis med bokstaven "å"??


Har ikke tanken streifet deg at kanskje joac sitter med et utenlandsk keyboard, eller at han bokstavelig talt sitter i utlandet.

 

Alle skjønner jo hva som er skrevet. Man skriver ikke med dobbelt "a" og "ae" osv. for morro skyld. Det er tross alt litt mere arbeid da.

 

Utidig gnål, som du kunne spart deg å kommentere.

Lenke til kommentar

Quote:


vurdert en tastis med bokstaven "å"??


 

Quote:


On 2002-04-17 14:14, tema95 skrev:

Forsøk søket "java codegenerator" eller "java code generator" i Google. Gir deg noen hundretusen tilslag, og sikkert noe brukbart.


Terje



Hvis jeg trengte hjelp med tastaturet mitt eller søk på google hadde jeg vel kanskje skrevet det. Noen hundretusen treff med subjektiv reklame for noen hundretusen produkter er ikke det jeg er ute etter...

 

Til dere andre : takk :wink:

Lenke til kommentar

http://www.jedit.org

Jeg har brukt den editoren det siste året. Det er et program skrevet i JAVA for java-editering, Genialt ikke sant? :wink: Det kan utvides enkelt med pluigins til f.eks. bruk av scrol-mus, en-klikk-kompilering, enkel oversikt over åpne programmer (buffer) mm. Programmet er ikke like avangsert som JBuilder, men det klarer seg fint.

 

Det var vel noe slikt du var interessert i å få informasjon om...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...