Gå til innhold

Whitebox CL1557 / CL56 / Tundra 1557


Anbefalte innlegg

Noen som har en closeup av tastaturet til disse?

 

Har de en funksjonstast? Og praktiske funksjoner som å skru av WLAN, suspend, crt/lcd, media-knapper o.l. ?

 

Sitter å vipper mellom valget mellom Whitebox CL1557 og Tundra 1557.

 

(og evt CL56, dvd-brenner er kjekt :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min tundra 1557 har fem knapper til venstre til å skru på wlan med blant annet, og også avspillingsknapper for cd'er over tastaturet med et lite display. Har kun brukt wlan-knappen til nå.

 

Ellers bør dere lese tråden som heter 1557 erfaringer... der ligger det endel bilder i begynnelsen, tatt rett etter maskinen er pakket ut. Mener det er nærbilde av tastaturet der, som forøvrig er gjennomsiktig blått.

Lenke til kommentar

Min CL1557 har også disse fem knappene som Vannjenta snakker om til venstre for tastaturet. Ved software fikk jeg 4 til å virke (mail, web og to valgfrie programmer/dokumenter), men har enda ikke fått hverken WLAN eller WLAN-knappen til å fungere som det skal.

Lenke til kommentar
Bare for å gjøre valget enda vanskeligere, så har netshop en 1557 modell med DVD-Brenner. Verdt å undersøke synes jeg. Sliter med å velge selv. Angående tastaturene har jeg ikke closeup av de. Lurer på det samme selv.

Whitebox kan også installere med DVD-brenner, men kan da kun brenne +. (tror jeg det var ...)

 

Fant forresten tilfredsstillende bilder på dinside.no

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=101839

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...