Gå til innhold

Hvilken bios versjon for asus p4c800e deluxe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt at de nyeste ikke alltid er de beste.

"Nyeste ikke alltid best" som oppdatering på hk Bios er riktig - som regel får man ingen prestasjonsnedsettende effekt, men økt funksjonalitet (les omtale).

 

Ref. til beta-bioser med enkelte skrekkeksempler gjelds ikke ( delvis offtopic: se f.eks. hva Gigabyte og MSI gjorde for å skåre i test Gigabyte and MSI was unfair: both firms repeatedly "supported" us with BIOS versions for the test, which are not available to the end user.

Lenke til kommentar

Hei!

Hjalp meg ikke så veldig mye.

Hvis jeg ikke har noen problemer, bør jeg kanskje ikke oppgradere bios?

 

Men siden det er kommet så mange nye bioser kan det kanskje være lurt å oppdatere likevel?

 

Dere med samme kort kan vel poste biosen dere bruker. Eller si hvem som ikke bør brukes?

 

Mvh

Bjørn Roger

Lenke til kommentar
Hjalp meg ikke så veldig mye.

ikke så rart - sorry :blush:

 

har ikke kortet, så dette blir generelt:

jeg ville bestemt lagt inn siste Bios nå, fordi, som du selv sier, mange endringer er gjort siden du installerte. Er sjelden det kommer en dårlig Bios ( da blir det ramaskrik og ny revisjon ).

 

Kan være problematisk hvis maskina først blir ustabil og deretter oppdatere Bios.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg kjører også den siste versjonen. Asus legger ut informasjon om hva som er endret i biosene de legger ut. De fleste gjelder støtte for nye CPUer. Denne siste versjonen er 3 måneder gammel eller noe, og hadde det vært spesielle problemer med den tror jeg det hadde blitt gjort noe med. Spesielt med tanke på at dette kortet er et "high end" kort. Anbefaler deg å oppgradere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...