Gå til innhold

Alcatel One Touch 500


Anbefalte innlegg

Heisan. I mai i år kjøpte jeg meg en Alcatel OT 500. Jeg har vært kjempefornøyd med den hele tiden(størrelsen, funksjoner(stemmeopprigning, høyttaler funksj når du snakker, stor plass til mld, stort minne i tlf bok og mange fler og det faktum at få personer i hele Norge har den. Hadde jeg køpt meg f.eks 3310 tror jeg jeg hadde gått på veggen den første uke, ALLE har den jævla tlf'en jo.)

 

Men så fikk jeg meg et skår i gleden. I sommerferien var jeg overbevist om at den hadde blitt stjålet og meldte fra om det til politiet. Tlf'en kom til rette etter noen uker så da var jeg fornøyd igjen. Men det virka som om den ikke var helt seg selv lenger. Hvis jeg skrur på tlf og sender en mld går det fint, men skal jeg sende en til går det ikke( det står: "tjenesten er ikke tilgjengelig". wtf?)

for at jeg skal få sende en mld til må jeg skru av og på tlf hver eneste gang. dette gjelder også med samtaler.

 

Hvis jeg tar ut simmet og setter det i en kamerats tlf virker alt som det skal. Setter kameraten min sitt sim i min Alcatel funker også alt helt fint.

 

Jeg var da Mobyson kunde, men ble overført til Tele2 når Mobyson gikk konk.

 

Kan det være noe med politiets sperring av tlf når den ble meldt stjålet?

 

Kan noen av dere hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde den telefonen i en periode i vår. Grei størrelse, design og sånt, men den tålte sannelig ingen verdens ting. Lommerusk samlet seg opp i tastaturet, spesielt "joysticken", og telefonen ble etter hvert helt ubrukbar! Å menyen var full av småting som irriterte meg! Har ikke villet skryte alt for mye av den. Siemens, DET er kvalitet :wink:

 

mvh Espen Thøring

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...