jrk Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 (endret) Jeg har et problem med å kjøre opp cd'er i windows 98 SE's M-dos mode. Grunnen til at jeg vil dette er for å kjøre et par gamle spill og et par gamle praktiske dos programmer. min Drive er Creative PC-DVD Encore Dxr2 jeg kan ikke bruke dos MS-DOS Prompten som ligger framme i i Windows, fordi jeg da ikke klarer å begregrense minnetilgangen for programmene. Jeg har ikke problemer med å konfigurere minne tilgangen i Ms-dos Modus som f.eks kan kjøres i oppstarten i starten. dette gjør jeg etter en venns innstruksjon ved å lage en snarvei setter Cmd linjen til C:\command.com på de avanserte innstillingene ber jeg den starte i MS-dos mode Med de egne instillingene legger jeg ved spesifiserte fil og buffergrenser. Files=** Buffers=** Jeg har fått tak i Cd'ens drivere for dos og 98 dosmodus, men fikk ikke oppgitt driverens parametere. Jeg ser 2 mulige løsninger,men har ikke mulighet til å gjøre dette uten hjelp. Enten å editere minnegrensene i MS dos Promten i vindows, eller å få Hjelp til å finne parameterne jeg trenger. Endret 13. juni 2004 av jrk
atlef Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Fant denne på bootdisk.com , se om ikke det hjelper deg. Mvh Meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå