Gå til innhold

2200,- Hva får jeg for det?


ratrune

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Vent noen uker til, så kommer Geforce4 Ti-4200 til Norge. Vet ikke 100% sikkert, men jeg tror nok ikke dette skjermkortet vil koste noe særlig mer enn 2200 kroner.

 

Det blir også det suverent beste alternativet når du tenker på kombinasjonen pris/ytelse.

Lenke til kommentar

Spørs hvor fort du må ha kortet.

 

Dette Hercules kortet gir deg vel mye for penga! Ville nok også ha vurdert lillebroren med 64MB (den kommer jo også tidligere inn igjen)

 

Ellers som karen over her sa; et GF4 TI4200 kan være verdt å vente på...spørs bare hva prisene havner på da...har ikke hørt noe definitivt der enda.

 

Jeg personlig venter bare på Hercules kortet, så skal jeg ha meg nytt kort!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-16 17:38, alexio skrev:

IKKE VENT PÅ GFORCE 4 TI!!!


RADEON ER BEST!!!


kjøp radeon 8500, den har utroolig mye bedre tv-ut access og visning! Noe auto saker som kjører bedre med direct3d oxo! Kjøp radeonradeonradeon!!


Det er drittmye edre enn geforce...


 

Må jo tenke på hva han skal bruke kortet til også, om han er hardcore gamer og kun spiller spill som krever litt kraft som så velger man GF4, om man kun småspiller litt og ellers bruker pc'n mye til dvd titting og vil benytte seg av tv-ut/tv-inn, så velger man Radeon 8500.

 

Blei forresten lagt ut en sammelikning mellom Radeon 8500LE og GF4 Ti4200 her om dagen. Kan leses på http://www.simhq.com/simhq3/hardware/featu...200/index.shtml

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 22:16, ratrune skrev:

Jeg har 2200,- norske kroner.

Hvilket skjermkort skal jeg kjøpe og hvor får jeg det billigst?


Skal spille mye alla Return To Castle Wolfenstein og vil gjerne ha video inn og tv-ut er et pluss, men ikke nødvendig.



 

Du kan få kjøpe mitt Creative GeForce 3 (vanlig, 200/460) for 2200,- Dette kortet har video inn og tv-out + DVI. Kortet er brukt i ca. 3 måneder, fungerer utmerket. Kan klokkes greit til 240/550 ! Selges pga. kjøp av GeForce 4 TI 4600 :smile:

Lenke til kommentar

leadtek gf3 ti200 128 mb. 2150 ink frakt. hos datorbutikken.com kortet er klokkes LETT opp til 235/525 med medfølgende SW. 4 ns samsung ram. kortet er vel et av 3 beste ti 200 kort så vidt jeg vet.

go i dag, eller vent på 4200 korta som skal koste rundt 2500 kr om ca 2 mnd kansje..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 22:16, ratrune skrev:

Jeg har 2200,- norske kroner.

Hvilket skjermkort skal jeg kjøpe og hvor får jeg det billigst?


Skal spille mye alla Return To Castle Wolfenstein og vil gjerne ha video inn og tv-ut er et pluss, men ikke nødvendig.



Jeg kjøpte et gainward gf3 ti200 (eller 500 som de så misvisende heter) med vivo (vid in og vid out) og den vid inn funksjonen var helt ræva, har et asus gf2 gts v7700 på en annen maskin, og dette kortet capturer film 100000x bedre enn gf3 kortet. Så jeg sitter med følelsen av 2600.- rett i dass, fordi jeg kjøpte gf3 kortet nettopp pga vivo funksjonen.

 

PMA

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-16 22:04, spøkelse skrev:

Ratrune: Du skal aldeles ikke spille spill som Wolfenstein - Return to castle. Det er i mot De ti bud, som stammer fra herren selv. Hvis du likevel kommer til å gjøre det, så skal jeg sørge for at du ikke får tillitsverv i menigheten.


 

Veldig off topic må jeg si, og et alldeles unødvendig innlegg !!!

 

-----------------------------------------------------

Til Ratrune :

Nå ville jeg personlig sagt at et Radeon kort vil gjøre susen for deg, spesielt viss du også vil ha gode muligheter for TV o.l.

 

Venter du heller til 4200 så ville nok dette vært et bedre kjøp, eller mulig at ATI har et kort som vil slippes uten at vi vet så mye om det ?

 

Uansett, lykke til med kjøp av nytt skjermkort - håper at det du kjøpe dekker dine behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...