DrSpawn Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Har nettop installert en digidoc5 i maskina mi, mitt problem er nå at jeg sliter med hva jeg skal stille temperatursensorene inn på. -Hva tåler de forskjellige komponentene? 1. AMD XP 1800+? 2. Gainward gf3 ti200? 3. SDRAM? 4. WD 80GB HD? 5. Hva er "normal" kasse temp? -På forhånd takk for alle svar!!!!! Hilsen Audun Lindbråten
MaxCPU Skrevet 15. april 2002 Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 20:48, DrSpawn skrev:Har nettop installert en digidoc5 i maskina mi, mitt problem er nå at jeg sliter med hva jeg skal stille temperatursensorene inn på.-Hva tåler de forskjellige komponentene?1. AMD XP 1800+? Alt under 70-90 grader fungerer, men helst ikke noe særlig mer en 65 load. 40 grader idle er vel godt nok i massevis, men kaldere er alltid bedre! Quote: 5. Hva er "normal" kasse temp? 25-30 grader?? Kommer jo ann på romtemp, vifter osv!! Lavere er jo best... Quote: -På forhånd takk for alle svar!!!!! Hilsen Audun Lindbråten It' no' problem! Ikke det at jeg kunne hjelpe med alt heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå