Xecuter Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Jeg har bestemt meg for en Xecuter 2.3B Lite Plus. Men hva menes med flashing?? oppgradering (av bios)??? jeg leste at det beste var å legge inn Evo-X M7... hvor kan jeg laste det ned??
newsflash Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) Du kan jo flashe litt av hvert. Hvis det er snakk om å flashe bios er det det samme som å oppgradere bios ja. Jeg vil anbefale deg å bruke den nyeste fra Team Executer. Sist jeg sjekket var det 4982. Du finner det bla. på #xbins på ef-net. Lykke til! Endret 14. juni 2004 av oifind
Xecuter Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 Har allerede skaffet Evo-X M7.. Godt valg det og??
newsflash Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Du merker nok ikke store forskjellen på de nei. Evox-M7 er jo en av de mest stabile biosene. Den vil nok funke helt fint den ja.
nitro_ Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Alle sier at x2 biosen er bedre enn m7, men så veldig stor forskjell er det ikke. Bruk dette skjemaet for sammenligning: http://www.xbox-scene.com/bios_retail.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå