bglio Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Jeg leste i et blad at man kunne få to MPEG-filer til å bli en ved å tukle litt med filene i Winzip. Problemet er bare at filene mine er avi, og de vil ikke dette funke... Noen som har noen forslag til gratis programmer som kan konvertere AVI til MPEG uten vannmerke Eller om noen vet hvordan få to AVI filer til å bli en er det også fint =)
aadnk Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 For å smelte sammen to .AVI filer kan du prøve VirutalDub. Denne guiden skulle forklare deg hvordan å bruke programmet: http://vcdrookie.com/eng/index.php?option=...id=16&Itemid=55
bglio Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Could't locate decompressor for format 'DIV3' (Microsoft High-Speed MPEG-4 V3 [Hack: DivX Low Motion]) VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to compress video. DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable. ------------------------------------------------------------------------------- Dette kommer da opp =) Trenger jeg bare laste ned en codec? Isåfall: hvilken
bglio Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Jeg bruker DivX player og DivX codec som fuglte med den... funker ikke det da :S? Hvor kan jeg få xvid codec fra?
bglio Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 hvor skal jeg gjøre av det jeg lastet ned? lastet ned noe som het Xvid 1.0.1 Funker fremdeles ikke
Ferber Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) For aa smelte sammen videofiler er dette programmet rimelig allright. Se ogsaa Video Splitter programmet. (Lett aa bruke) http://www.boilsoft.com/avi-mpeg-rm-joiner.html Endret 14. juni 2004 av Ferber
bglio Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 Får fortsatt opp en feil i samme duren.. "File can't be recognized" Jeg trenger tydeligvis en slags XviD codec, men jeg får jo det heller ikke da til å funke. Noen som har en hyggelig exe fil som inneholder XviD codec, eller noen som kan forklare meg hvordan jeg får hamre inn de codecene på denne maskina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå