Gå til innhold

mp3 spiller til trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki, men eg går for en x-trainer ;) men skull gjerne likt å visst om en plass som selger både mp3-spilleren og fjernkontrollen, og det litt fort :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm, gikk på tilbehør til mp3 spiller. Fant det ikke :no:

Men takk skal du ha ;)

Edit: Den er nå bestilt *gnisegihenda* Må si eg gleder meg. Ser fram til litt meir musikkrike morninger på sykkelen :roll:

Endret av rEaliTY
Skrevet

iPod synes jeg er de beste, ikke på grunn av størrelsen på harddiskplass men pga at man kan lmye lettere finne sangene som man har lagt inn men det eneste som plager meg me dem er at de er så store :hmm:

Skrevet
Hmm, gikk på tilbehør til mp3 spiller. Fant det ikke :no:

Men takk skal du ha ;)

Edit: Den er nå bestilt *gnisegihenda* Må si eg gleder meg. Ser fram til litt meir musikkrike morninger på sykkelen :roll:

Her har du tilbehøret. Bare å søke på creative så kommer det opp. :)

Flere igjen der.

Skrevet

Fant den etter den første linken du gav meg =P men før du sa det rekna eg med at den låg under tilbehør og ikkje mp3-spillere :p thx anyway ;)

Skrevet

Fikk den i posten for ei uke sida ;) tok bare 2 dager. :D Første som skjedde var at eg peise den i fjellveggen under en spurt :p men den funka like fint ;) bare et lite hakk i beskyttelse plasten ;) Meget solid ;) Savner en funksjon der eg kan stille f.eks til å vise kor som er igjen av sangen, eller hele disken. OG sida dei satser så hardt mot trening synst eg det bør være med ei stoppeklokke

Skrevet
Fikk den i posten for ei uke sida ;) tok bare 2 dager. :D Første som skjedde var at eg peise den i fjellveggen under en spurt :p men den funka like fint ;) bare et lite hakk i beskyttelse plasten ;) Meget solid ;) Savner en funksjon der eg kan stille f.eks til å vise kor som er igjen av sangen, eller hele disken. OG sida dei satser så hardt mot trening synst eg det bør være med ei stoppeklokke

radioen da? enig der, tåler sinnsykt masse :D

Skrevet (endret)
Hviss prisen hvirkelig ikke betyr noe kan jo denne vere noe :dribble: Har ifp 390t selv, og anbefaler den på det sterkeste. Desverre har den "bare" 24t spilletid de andre har 40t.

Bare synd han har kjøpt muvo 2 ;). Vær litt tidligere ute neste gang. :)

Endret av UUnreal
  • 2 uker senere...
Skrevet

er no jævli nøgd med muvo2en min :w00t: .tåler en del pes den!men måtte kjøpe meg koss sportapro headsett!andre gode alternativ til headsett?helt konge med musikk på jogge og sykkel turer :thumbup:

Skrevet
er no jævli nøgd med muvo2en min :w00t: .tåler en del pes den!men måtte kjøpe meg koss sportapro headsett!andre gode alternativ til headsett?helt konge med musikk på jogge og sykkel turer :thumbup:

Har du også 512 mb? :D

Skrevet

Når vi er inne på jogging og sykling:

Noen som har erfaring om hvilket headset som egner seg best til slikt?

Jeg har JOS's orginale headset, og det blafrer forferdelig i vinden. finnes det headset som ikke bråker med litt motvind? hva med the plug?

Skrevet
Når vi er inne på jogging og sykling:

Noen som har erfaring om hvilket headset som egner seg best til slikt?

Jeg har JOS's orginale headset, og det blafrer forferdelig i vinden. finnes det headset som ikke bråker med litt motvind? hva med the plug?

ingen? må jeg virkelig ty til søk-funksjonen, eller kanskje lage ny tråd? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...