Gå til innhold

trenger litt hjelp med ny n6600

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

trenger litt hjelp her...

jeg kjøpte en nokia6600 for to dager siden og satte mobilen i laderen.

mens den sto på laderen hold jeg på å ta noen bilder og sånt og bare kikka litt i menyene, når jeg var ferdig skrudde jeg den av og lot den stå på lading resten av dagen pluss natta. dagen etter virka den helt fint men i dag tidlig var det plutselig ikke mer batteri på den....

er det vanlig eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

N6600 = Symbian. Posten flyttes

Kan være det er noe feil på batteriet ditt. prøv å lade den opp igjen og se hvor lang tid du bruker på utlading

Skrevet
Hei!

trenger litt hjelp her...

jeg kjøpte en nokia6600 for to dager siden og satte mobilen i laderen.

mens den sto på laderen hold jeg på å ta noen bilder og sånt og bare kikka litt i menyene, når jeg var ferdig skrudde jeg den av og lot den stå på lading resten av dagen pluss natta. dagen etter virka den helt fint men i dag tidlig var det plutselig ikke mer batteri på den....

er det vanlig eller??

Avsluttet du programmene helt?

Hadd det samme problemet i starten, men oppdaget at det var et programm som stod og gikk i bakrunnen.

Hold inn den midtre knappen på venstre siden så ser du om det er noen programm som står å går.

Må venn deg til å avslutt alle programmene, og ikke bare trykk på rød knappen :)

Skrevet

da jeg kjøpte mobben selv merka etter første gangen jeg laddet den gikk batteriet veldig fort , mens ettrhvert ble det bedre og bedre vet ikke helt om det er vanlig men nåer det ok men ikke mere en det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...