Gå til innhold

Bytte viftekontakter


Anbefalte innlegg

Hei folkens...

 

Har kjøpt meg noen papst-vifter... Etter eg satt inn ein ny SATA-HD steig temp i kabinettet med 10 grader :no: så eg satt inn ei 120 mm vifte i side-dekselet, og temp i kabinett ligger no på akseptabelt nivå (for å sei det uten å overdriva) :thumbup:

 

MEN - Papst-viftene mine har kun slik strømkontakt som går rett i PSU. Trur det blir kalla 5"25 kontakt? Slik ein som går i CD-Rom og IDE-HD'er.

 

Er det noko i vegen for å bytta denne til ein liten 3-pins, slik at eg kan kjøra denne gjennom viftestyringa mi?

Er det greit å lodda over ein "pinnene" frå ei anna vifte og bruka den kontakten, eller finnes det overgang som er anbefalt? Eller bør eg rett og slett ikkje begi meg ut på dette her?

 

Har ikkje multimeter eller noko slikt, så eg får ikkje målt spenning, etc...

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då lærer du noko nytt idag, for på kontaktene er det kun "mot-haker". Løyser du desse ut, får du ut pinnen. Men - eg veit jo ikkje om ledningane er for tykke til å passe inn i kontakten igjen då... :ermm:

 

Dette gjelder forresten for dei fleste pluggane i maskina. Kjekt å vita dersom du skal ha kabler i strømper o.l.

 

Takk for svar forresten :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...