script Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Noen som har opplevd at CD-platen går i stykker mens den er i CD-rom'en? går det i hele tatt ann at det skjer?
BBC Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 Jepp... Ved 43,6x vil cd'en knuses pga. hastigheten. Ekstra ille er det hvis du har slot-in og har cd-spilleren i halshøyde! Neida, tuller bare... litt :smile:
Xane Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 jepp! Har opplevd dette 2 ganger. Ikke på min egen PC, men på PC-er til kamerater. Først kommer det et ganske høyt smell, så åpner vi CD-ROMen og... Jippi. Fram med skrujern, åpne cdspilleren og plukke delene av cden. Kjempemorsomt :razz:
viggo Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 ganske festlig det der ja! Hvem dekker garantien når også cd-spilleren går i filler?
script Skrevet 14. april 2002 Forfatter Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-14 23:26, Xane skrev:jepp! Har opplevd dette 2 ganger. Ikke på min egen PC, men på PC-er til kamerater. Først kommer det et ganske høyt smell, så åpner vi CD-ROMen og... Jippi.Fram med skrujern, åpne cdspilleren og plukke delene av cden. Kjempemorsomt :razz: Ja, jeg måtte skru opp og plukke ut delene. Den var faktisk bare knust i tre store biter, men det er vel helt umulig å lappe den sammen igjen slik at den kan brukes? Er det noe feil med CD-rom spilleren når dette skjer?? Den var gasnke varm! [ Denne Melding var redigert av: script på 2002-04-14 23:37 ]
Xane Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 hehe, ja jeg tror nok du vil slite med å lappe sammen CDen. Dersom det er noe feil med spilleren har du hatt uflaks. Ihvertfall dersom bare CDen ble knust i 3 deler. Er det ikke bare å teste den?
aldrimerforum Skrevet 14. april 2002 Skrevet 14. april 2002 (endret) noe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå