Gå til innhold

Hvordan bruke Wally?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå lastet ned wally, lest guider på nettet og lest de tidligere postene på forumet. Likevel klarer jeg ikke å få programmet til å funke. Jeg vil ta et vanlig bilde i farger og få det som spray i cs.

Kan noen være så inderlig snille å forklare meg steg for steg hvordan jeg skal gjøre det?

Tusen takk! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan ikke bare ta et vanlig bilde da! ;)

OK, du tar et av disse bildene og lagrer på maskinen. Så går du på wizard-->HL colour decal--->så på den nederste boxen finner du bilde og trykker ok. Så lagrer du bilde igjen i Cstrike mappa og kaller den for Tempdecal.wad :)

Håper dette hjalp littegran, men bare kom med spørsmål om det er noe som du/dere ikke får til :D

EDIT: en giga leif :hrm:

Endret av ikkeno
Skrevet

Jeg har klart å lage en pledecal.wad fil med wally. Men hvor i csstrike mappa ligger filen jeg skal replace den med? Etter den er replaca kommer det nye bildet automatisk eller må jeg stille på noe selv?

Skrevet
[quote name='Fredric' date='08/06/2004 : 14:55']Jeg har klart å lage en pledecal.wad fil med wally. Men hvor i csstrike mappa ligger filen jeg skal replace den med? Etter den er replaca kommer det nye bildet automatisk eller må jeg stille på noe selv?[/quote]
Hei!

Sprayen/bildet kommer av seg selv. ;)

=========================
OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Det du [font="Arial"][b]må[/b][/font] huske er å ikke gå inn i "Customize" å endre noe
som f.eks. nickname, og veldig viktig, IKKE skift spray.
Da blir sprayen din repleaca med den gamle, (de derre 8-ball, chicken o.l) og må gjøre alt på nytt igjen.
Hvis du skulle være så "uheldig" og trykke deg inn i "Customize" så ikke trykk "done", men "ESC" på tastaturet. Da slipper du å miste spray(s).

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

[color=red]Mr[/color][color=green].[/color][color=blue] MadCow [/color] :w00t:
Skrevet
Jeg har klart å lage en pledecal.wad fil med wally. Men hvor i csstrike mappa ligger filen jeg skal replace den med?

Glemte å si d, den ligger i Cstrike mappa di f.eks slik:

sierra/Half-Life/cstrike

sierra/Counter-Strike/cstrike

Og husk den skal hete "pldecal.wad" uten de ""

Mr. MadCow :w00t:

Skrevet

Får du det til?

Hvis ikke:

1. Er du sikker på at fila er konsistert til 256 colordecal? (dette skal gå an å gjøre i Wally men jeg vet ikke hvordan :( )

2. har du sv_allowupload på? <-- rett skrevet?

3. vil du ha flere spray's trykk her

MvH: Mr. MadCow :w00t:

Skrevet
Om du går inn på customize etter du har gjort dette, hva skjer da?

Blir sprayen borte?

Se hva jeg har skrevet da!

Men, ja, sprayen blir ikke slettet men den sprayen du brukte sist i "Customize" blir den gjellende da vettu :wee: og da må du igjen kopiere, skriveover og slik med den andre "Custom"-sprayen din! :green:

Skrevet
Og husk den skal hete "pldecal.wad" uten de ""

Mr. MadCow :w00t:

Hmm det funka aldri hos meg når jeg kalte den for pldecal.wad. :dontgetit:

Uansett, det virker med tempdecal.wad, så kommer det opp en melding om at filnavnet alerede eksister. Bare trykk på ok og spill ;)

Skrevet
Med det samme vi snakker Wally, er det noen som har en link som virker der jeg kan laste ned Wally??

ja, bare trykk her

EDIT: hmm...skal jeg lage en guide for å lage CS-spray's?

• 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...