Jihadinmymind Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Har nå lastet ned wally, lest guider på nettet og lest de tidligere postene på forumet. Likevel klarer jeg ikke å få programmet til å funke. Jeg vil ta et vanlig bilde i farger og få det som spray i cs. Kan noen være så inderlig snille å forklare meg steg for steg hvordan jeg skal gjøre det? Tusen takk!
Killerzevs Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg skjønner det heller ikke helt. Det er så fryktelig vanskelig. Men de som vet det MÅ sette det inn her, for jeg har lyst til å få det til.
ikkeno Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 (endret) Du kan ikke bare ta et vanlig bilde da! OK, du tar et av disse bildene og lagrer på maskinen. Så går du på wizard-->HL colour decal--->så på den nederste boxen finner du bilde og trykker ok. Så lagrer du bilde igjen i Cstrike mappa og kaller den for Tempdecal.wad Håper dette hjalp littegran, men bare kom med spørsmål om det er noe som du/dere ikke får til EDIT: en giga leif Endret 7. juni 2004 av ikkeno
Jihadinmymind Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Skrevet 8. juni 2004 Jeg har klart å lage en pledecal.wad fil med wally. Men hvor i csstrike mappa ligger filen jeg skal replace den med? Etter den er replaca kommer det nye bildet automatisk eller må jeg stille på noe selv?
Mr.MadCow Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 [quote name='Fredric' date='08/06/2004 : 14:55']Jeg har klart å lage en pledecal.wad fil med wally. Men hvor i csstrike mappa ligger filen jeg skal replace den med? Etter den er replaca kommer det nye bildet automatisk eller må jeg stille på noe selv?[/quote] Hei! Sprayen/bildet kommer av seg selv. ========================= OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! ========================= Det du [font="Arial"][b]må[/b][/font] huske er å ikke gå inn i "Customize" å endre noe som f.eks. nickname, og veldig viktig, IKKE skift spray. Da blir sprayen din repleaca med den gamle, (de derre 8-ball, chicken o.l) og må gjøre alt på nytt igjen. Hvis du skulle være så "uheldig" og trykke deg inn i "Customize" så ikke trykk "done", men "ESC" på tastaturet. Da slipper du å miste spray(s). ========================= OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! ========================= [color=red]Mr[/color][color=green].[/color][color=blue] MadCow [/color]
Mr.MadCow Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har klart å lage en pledecal.wad fil med wally. Men hvor i csstrike mappa ligger filen jeg skal replace den med? Glemte å si d, den ligger i Cstrike mappa di f.eks slik: sierra/Half-Life/cstrike sierra/Counter-Strike/cstrike Og husk den skal hete "pldecal.wad" uten de "" Mr. MadCow
Mr.MadCow Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Får du det til? Hvis ikke: 1. Er du sikker på at fila er konsistert til 256 colordecal? (dette skal gå an å gjøre i Wally men jeg vet ikke hvordan ) 2. har du sv_allowupload på? <-- rett skrevet? 3. vil du ha flere spray's trykk her MvH: Mr. MadCow
Killerzevs Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Om du går inn på customize etter du har gjort dette, hva skjer da? Blir sprayen borte?
Mr.MadCow Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Om du går inn på customize etter du har gjort dette, hva skjer da?Blir sprayen borte? Se hva jeg har skrevet da! Men, ja, sprayen blir ikke slettet men den sprayen du brukte sist i "Customize" blir den gjellende da vettu og da må du igjen kopiere, skriveover og slik med den andre "Custom"-sprayen din!
ikkeno Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Og husk den skal hete "pldecal.wad" uten de "" Mr. MadCow Hmm det funka aldri hos meg når jeg kalte den for pldecal.wad. Uansett, det virker med tempdecal.wad, så kommer det opp en melding om at filnavnet alerede eksister. Bare trykk på ok og spill
Sigga Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Med det samme vi snakker Wally, er det noen som har en link som virker der jeg kan laste ned Wally??
Mr.MadCow Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Med det samme vi snakker Wally, er det noen som har en link som virker der jeg kan laste ned Wally?? ja, bare trykk her EDIT: hmm...skal jeg lage en guide for å lage CS-spray's?
Mats1988 Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 EDIT: hmm...skal jeg lage en guide for å lage CS-spray's Vet posten er gammel, men det hadde vært kjekt med en Wally guide på norsk.
Winydancer Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 EDIT: hmm...skal jeg lage en guide for å lage CS-spray's Vet posten er gammel, men det hadde vært kjekt med en Wally guide på norsk. Enig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå