Gå til innhold

Americas Army


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Americas Army: Army operations

 

Recon tror jeg var et rollespill som ble planglagt å utgis. Ting du gjorde i recon skulle få innvirkning i operations og visa versa.

 

SF er ikke et eget spill, det er inne i selve Americas Army.. Mer som SF missions, altså du kan spille som special forces på servere på SF maps.

 

les mer på www.americasarmy.com

Lenke til kommentar
har tenkt og begynne med detta spillet. men det er vist ikke så enkelt.

er flere versioner av det og lurte på om noen kunne forklare hva de forskjellige er??

 

jeg har funnet følgende

 

Operations

Recon

SF (special forces)

er det fler?

aldri hørt om ... noen andre som har hørt om det ??

 

krigs spill er jo ganske tøfft da, og detta høres ut som et krigs spill så.

 

sånn operation flash point eller noe ... er det noe lingnende ??

 

(bare lurer...)

Lenke til kommentar

det er jo bar AA:sfas (downrange) som går ann og dowloade fra americasarmy.com

 

hvor får man Operations, etter hva jeg forstod er Operations selve spillet og de andre greiene er innebugd i det???

 

 

har vært på siden til spillet ja, skjønte ikke så mye av det, derfor jeg poster her

Lenke til kommentar

Americas Army: Army Operations heter spillet..

 

Alt er innebygd i spillet ja.. du har flere maps med forskjellige objektiver som skal utføres. Noen av dem på Special Forces maps der du kan velge å spille som Special Forces har du unnagjort Special Forces treningen. Du kan også be om å få være medic har du unnagjort medic treningen. Hvis du vil bruke sniper rifle, må du ha 48-50 treff på rangen å unnagjort trening med de forskjellige riflene.

 

Trening gjøres som regel lokalt og så uploader du resultatene dine etterpå, så kan du joine servere som var låst for deg. Det er vel et unntak, og det er MOUT som er online, her spiller du med fispatroner og et lasersystem som bestemmer om man er død eller ikke. Altså, det simulerer MOUT trening som militæret har.

 

Du kan også spille på Special Forces maps uten at du har gjort Special Forces trening, men bare da som Indigious Forces. Altså, Special Forces springer rundt med en gjeng fra lokalbefolkningen til oppdragets plassering i verden. Har du ikke unnagjort SF, kan du fortsatt få bli med på mapet som en av de.

 

Inne i americas army har man også et honorsystem. Dreper du fienden, samler du honorpoeng, gjør du objektivene får du honorpoeng, dreper du kameraten din får du minuspoeng eller havner i fengsel. Forsvarer du objektivene dine får du honorpoeng. Er du leder og gjør hva du skal som leder får du honorpoeng osv. Honorpoengene brukes til å kalkulere hvem som får velge hva de vil spille som inne i spillet først. Har du vært med i noen runder, teller også det du har gjort i de forestående rundene. Altså, vil du være sniper, men en med høyere honorscore har valgt sniperen, er det lite trolig at du får den før du har gjort en god innsats noen runder.

Lenke til kommentar
har tenkt og begynne med detta spillet. men det er vist ikke så enkelt.

er flere versioner av det og lurte på om noen kunne forklare hva de forskjellige er??

 

jeg har funnet følgende

 

Operations

Recon

SF (special forces)

er det fler?

Nyeste er versionen nå er 2.1 Americas Army 2.1.0 - SF Downrange den alle spiller. Det du har funnet er gamle versioner. AA er et ganske bra spill og gratis.

Er ikke så veldig stort miljø i Norge par et klaner som spiller i laddere (dsr,NVW og NAF) og noen andre som spiller public.

 

er det noen dere lurer på er det bare å stikke innom dsr.aao på qaukenet :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her kan du downloade den nyeste versionen av Americas Army.

 

På www.aaotracker.com kan du registrere deg og den vil tracke deg når du spiller, så du kan gå tilbake på siden og skjekke kor mangen du drepte, døde, og kor mangen poeng du fekk...

 

Hvis du vil bruke sniper rifle, må du ha 48-50 treff på rangen

 

Du trenger bare 36/40 treff på markmanship treningen for å kvalifisera deg til sniper trening.

Endret av rob|n
Lenke til kommentar
har tenkt og begynne med detta spillet. men det er vist ikke så enkelt.

er flere versioner av det og lurte på om noen kunne forklare hva de forskjellige er??

 

jeg har funnet følgende

 

Operations

Recon

SF (special forces)

er det fler?

aldri hørt om ... noen andre som har hørt om det ??

 

krigs spill er jo ganske tøfft da, og detta høres ut som et krigs spill så.

 

sånn operation flash point eller noe ... er det noe lingnende ??

 

(bare lurer...)

det er VELDIG likt operation flashpoint (yndlings spillet mitt :love: ) det eg synest var d vanskligaste med americas army var de hersens skuletimene

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

Jepp, skulle nesten tro man har bommet litt på markedsføringen av spillet. Hva spillet egentlig heter er litt vanskelig å få med seg. Men som andre nevner her, det er KUN et spill.

 

At dem er titulert forskjellig har noe med at forskjellige versjoner har fått nye/endrede navn. Det var likevel i utgangspunktet meningen at det også skulle komme (som også en annen nevner her) et slags rollespill, som skulle hete Americas Army Soldiers eller noe sånt. Dette ble tydeligvis skrinlagt. Hvor langt man kan i utviklingen vet jeg ikke, men for et par års tid siden drev folk på AA forumene å maste om dette spillet kom snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...