Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ja, ta å skriv opp de fem sangene dere liker best innenfor chillout/downtempo (Psy, dub, ambient, abient-tech, ambient-trance, dark, Acidjazz, AmbientBreaks, TripHop, Illbient osv) Mine atm (ikke noen spes. rekkefølge): 1. Infected Mushroom - Elation Station 2. Asura - Requiem from nowhere 3. Healer - Speaking with a def man 4. Shpongle - Divine moments of truth (Live Studio Mix) 5. Shpongle - And the day turned to... (Eat Static Remix) Ganske vanskelig egentlig , er så mange bra der ute....
EivindO Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 (endret) dette er alt for vanskelig, men her er noen perler: Amon Tobin - Slowly Schmoov - Destinations Nightmares on Wax - Bleu my Mind Air - Talisman Coldcut - Autumn Leaves kan lastes ned gratis: (http://www.epitonic.com/files/reg/songs/mp3/Cold_Cut-Autumn_Leaves_(Irresistable_Force_Mix_Trip_2).mp3) Endret 3. juni 2004 av EivindO
diversity Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 (endret) st germain er bra chille musikk synes jeg.. og noe dj shadow... Edit: Top 5 ja... 1: St. Germain - So Flute 2: St. germain - Sure Thing 3: Dj Shadow - Six days (oppdateres om en stund) Endret 3. juni 2004 av bakemesterharepus
Xanitra Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Brian Eno - An ending Oppdateres etter hvert som jeg kommer på dem, men B.E. er min favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå