Killerzevs Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 (endret) Er cs steam nede? Jeg prøver å gå inn på server, så kommer det noe om "Verification" eller noe. Hva er det? Flere som har det her? Endret 3. juni 2004 av Killerzevs
Killerzevs Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Jeg kommer inn på Vismann serveren, men ikke red flag og catch gamer. Er det de som ikke har fått den nye updaten?
ophylicious Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 (endret) Det er ingen ny uppdate? I vertfall ikke hos meg. Hvis du måtte uppdate. Hva er det som er nytt? Jeg kommer inn på alle de serverne jeg har, inkludert catch-gamer sine. Så nei, steam er LANGT i fra nede. EDIT: Hadde klart seg å skrive alt i første posten i stedet for å lage to poster, hvor du sier hva slags servere du ikke kommer inn på. Endret 3. juni 2004 av ProxymuZ
Killerzevs Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Det er ingen ny uppdate? I vertfall ikke hos meg. Hvis du måtte uppdate. Hva er det som er nytt? Jeg kommer inn på alle de serverne jeg har, inkludert catch-gamer sine. Så nei, steam er LANGT i fra nede. EDIT: Hadde klart seg å skrive alt i første posten i stedet for å lage to poster, hvor du sier hva slags servere du ikke kommer inn på. Forbedret crosshair og noe annet. Jeg tror ikke den var ny den updaten men. Ja, jeg fann ut det etterpå jeg og at jeg kunne skrive alt i an post.
ophylicious Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Det er ingen ny uppdate? I vertfall ikke hos meg. Hvis du måtte uppdate. Hva er det som er nytt? Jeg kommer inn på alle de serverne jeg har, inkludert catch-gamer sine. Så nei, steam er LANGT i fra nede. EDIT: Hadde klart seg å skrive alt i første posten i stedet for å lage to poster, hvor du sier hva slags servere du ikke kommer inn på. Forbedret crosshair og noe annet. Jeg tror ikke den var ny den updaten men. Ja, jeg fann ut det etterpå jeg og at jeg kunne skrive alt i an post. Siden det sto at det var en annen crosshair så er ikke uppdaten ny. Den har vært her en god stund den ja. Håper bare for guds skyld ikke steam har tenkt å uppdate mer nå. Nå er jo CS perfekt.
Killerzevs Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Jeg tror det virker igjen nå. Steam er perfekt som det er ja. Kanskje serverne skulle hatt flere maps, men steam er jo pefekt.
ikkeno Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 kommer inn på alle serverene min jeg da vertfall. Og ja jeg har den nye updaten
Killerzevs Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 kommer inn på alle serverene min jeg da vertfall. Og ja jeg har den nye updaten Kom den i dag hos deg og? Jeg har ikke sett forandringer så den var nok der før og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå