Dozer_ Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Heisann... Jeg har hatt iPod'en min ca. to måneder eller noe sånnt no... Og nå begynner batterimåleren å føkke seg... Det er ikke noe gale med batteriet, men når den har stått i laderen og ladet seg helt opp, så viser den måletingen bare halvfullt. Batteriet er helt fullt, for etter at jeg har spilt musikk på den en stund så begynner den å vis fullere og fullere batteri(altså; batteriet går opp, ikke ned ) Jeg bare lurte på om noen andre har vært ute for det samme, og om det isåfall går over, eller er min iPod unik???
|FSK| Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 det er nok fullt uansett, men måleren bruker litt tid for å finne det ut følger du med etter hvert vil den etter en stund stige til det "egentlige" nivået.
Dozer_ Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Det er jo det jeg sier... Men det eneste er at den bruker ca. 2-3 timer på å "finne ut" hvor mye batteri det er på den...
Kisp Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hei. Jeg har det samme problemet, indikatoren bruker lang tid på å oppdatere seg. Har nå firmware 2.1. Opplever også at den glemmer hvor jeg er i spillelisten hver gang den går i 'dyp søvn', eller går tom for batteri. ...men ellers er jeg strålende fornøyd!! -Kisp
Dozer_ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Er strålende fornøyd med iPod'en min jeg også, uansett hva folk sier om batterikapasiteten... Det er bare litt irriterende:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå