Gå til innhold

Hva er feilen?...HDD?


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat mottatt mitt nue DFI Lanparty-kort. Jeg monterte det, kom (merkelig nok) rett inn i windows uten å måtte reinstallere, og spilte litt musikk. siden mange av programmene som lå innpå, hørte til det gamle hovedkortet, tenkte jeg at jeg skulle formatere den ene partisjonen. Da jeg skrudde på igjen, kjørte jeg Windows XP Home-CD'en (som for øvrig er oroginal) og formaterte med NTFS-filsystem. Dataen startet etter hvert på nytt, og en feil-melding kom opp: Feil under lasting av OS. Jeg prøvde mange genger med samme CD, byttet til engelsk XP Pro, men ingenting fungerer. Hva kan være galt? Må jeg investere i ny HDD?

Setter pris på svar. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du flere hdd'er? formaterte du partisjonen med programmene på? c:? I såfall er det vell ikke så rart? :hrm:

Du trenger vel neppe kjøpe ny hdd, kan du ikke bare slenge det du vil beholde over i en annen PC (hvis du har tilgang til det..) og formatere dele disken?

 

Tror det burde funke fint....hvis jeg ikke har misforstått helt...

Lenke til kommentar
har du flere hdd'er? formaterte du partisjonen med programmene på? c:? I såfall er det vell ikke så rart? :hrm:

Du trenger vel neppe kjøpe ny hdd, kan du ikke bare slenge det du vil beholde over i en annen PC (hvis du har tilgang til det..) og formatere dele disken?

 

Tror det burde funke fint....hvis jeg ikke har misforstått helt...

Tror nok du misforstår...Jeg har prøvd å formatere alle partisjoner. Det funker fortsatt ikke, og jeg har prøvd å formatere med FAT filsystem også...Har prøvd mange ganger både med XP Home og med XP Pro. Jeg har bare en HDD, og det er en P-ATA, en IDE133 80GB IBM 7200 rpm. disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...