Gå til innhold

Whitebox/Tundra/Elitegroup


Anbefalte innlegg

Jeg har ett lite spørsmål anngående disse merkene i forhold til kjente store merker som dell, Fs, Hp osv......

 

hva slags deler er disse pcene satt sammen av? Sannsynligvis heller jeg mot å kjøpe en elitegroup 556 og derfor lurer jeg på om denne maskinen er satt sammen av "billige" deler i forhold til de store aktørene. Er det sånn att de små aktørene må ta til takke med "restene" de store aktørene ikke vil bruke i sine maskiner??

 

Som jeg ser det må jo dette være hovedgrunnen til att disse små aktørene klarer å levere produkter til såpass mye lavere priser, eller??

 

håper på svar i og med att dette er ganske sentralt når det gjelder å kjøpe pc!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tviler ikke på att disse merkene er like gode som de store, men allikevel er det jo interessant å vite hva som gjø disse så mye billigere, selvagt så betaler du jo mye for navnet når du kjøper hos en stor aktør. Og andre faktorer spiller også inn.

 

Men allikevel ville det vært interessant å vite om disse pcene er skrudd sammen av "jalla-deler"

Lenke til kommentar

Jeg har en Elitegroup 556 fra Multicom. Har hatt den i snart 3 uker. Er svært godt fornøyd. Fint design, billig, robust og driftsikker. Har ikke støtt på noen problemer ennå, men har ikke hatt den så lenge... Det er forresten en ting som er litt problematisk; tastaturet har en liten space- og enter-tast. Dette kan være litt problematisk, men det er vel en vanesak...

Endret av FKU
Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat min WhiteBox CL56 :) Hadde ikke noen problemer med levering, eller fått feil deler til min whitebox :). Nå har jeg hatt PC`en min i 3 dager og testet den en del. Veldig fornøyd med batterikapasiteten som er rundt 4 timer og ytelsen maskinen har.

 

Whitebox CL56

+Batteritid

+Ytelse

+får mye laptop for pengene

+helt lydløs (Du hører noen ganger at HD`en lager litt lyd, men det er ikke merkbart for min del) Den bråker selfølgelig litt når du putter i en CDROM eller DVD.

+Veier lite

 

- Litt rart tastatur, men tastene syns jeg er gode. (Liker bedre tastaturopsettet til "green" Elitegroup)

- Whitebox har dårlig rykte på seg når det gjelder levering av varer til kunder.

 

Jeg kjørte 3dmark 2003 og fikk 2780, noe jeg syns er bra :)

http://service.futuremark.com/compare?2k3=2579369

 

Når jeg får tilbake mitt digitale kamera kommer jeg til å skrive et lite review.

 

Mvh.

 

biZaRRe

Endret av bizarre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...