Gå til innhold

bytte vatn i vannkjøling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

mhm,joda men no begynn ej å bli litt lei av at folk ikkje kan sjå på spørsmålet istedenfor språke.

so slutt å ver noken snobba me 95IQ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig hadde det vært veldig kjekt, men når man leser gjennom spørsmålet tre ganger og fremdeles ikke skjønner bæret, da er det kanskje noe riv ruskende galt med språket.

95 i IQ er forøvrig ikke særlig mye.

Skrevet

de so va poenge,

man burde sjønne at "e"står for "er" og "de" for "det"

med 95 i IQ e man lettare dom

Skrevet (endret)

hehe får ej opp vannkjølinga mi skikli so skal no de gå viss noken kjøpe en amd til mej:D

ej sjønna foresten ikkje alt ditta mase om varmen ej, he 3ghz P4 e klokka til 3,6 me 3 grade varmare og blir den varmare enn 60 grade so e de krise.

før ej fekk vannkjøling gjekk cpu opp i 85 grade berre ej spelte i et varmt rom.

Endret av bonebraker
Skrevet
hehe får ej opp vannkjølinga mi skikli so skal no de gå viss noken kjøpe en amd til mej:D

ej sjønna foresten ikkje alt ditta mase om varmen ej, he 3ghz P4 e klokka til 3,6 me 3 grade varmare og blir den varmare enn 60 grade so e de krise.

før ej fekk vannkjøling gjekk cpu opp i 85 grade berre ej spelte i et varmt rom.

Å s***** f***!!!!! SÅ HØYT!!! DA ville ikke jeg slått på maskina en gang jeg!! Hvor ødelagt er cpu'n din da??

Skrevet

de so va poenge,

Vel, hvis det var poenget, presterte du ikke akkurat å formulere det særlig bra.

"Slutt å være noen snobber med 95 IQ-poeng" ... eh, hva skal det egentlig bety?

Skrevet

ta å tenn på deg sjøl..

Jo mine slanger er også blitt hvite, trolig kalk... KAnskej det er mye kalk i vannet?

Uansett, prøv uten det alge-middelet, jeg kjører uten, og vannet er blankt..

Skrevet (endret)

ej trur ikkje cpu-en min er noke særli ødelagt, men ej trur det er en elektrisk lekasje inni cpu-en som gjør at det blir sann enorm varme.

skal prøve med litt forsjellig vatn.

takk til dei som faktisk gadd å svare på spørsmålet, og til dej som ikkje forsto dinna "slutt å ver noken snobba me 95IQ" setninga, gå til dinna sida:

http://mensa.dk/testiq.html

ta testen og post resultat viss du tør.

*venta spent*

Endret av bonebraker
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...