7r Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Noen som har mulighet for å sende meg småfiler av oppdatering 1 og 2 for Nero 6 fra denne siden? Får ikke lastet ned mer enn 10 Mb om gangen fra forsvarets server her. På forhånd, takk!
sberg43 Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Ville det ikke vært enklere å bruke et nedlastningsprogram som støtter resume? F.eks. så gjør Opera det.
kentbj Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 (endret) Ville det ikke vært enklere å bruke et nedlastningsprogram som støtter resume? F.eks. så gjør Opera det. du er litt på villspor.. Noen som har mulighet for å sende meg småfiler av oppdatering 1 og 2 for Nero 6 fra denne siden? Får ikke lastet ned mer enn 10 Mb om gangen fra forsvarets server her. På forhånd, takk! Som sagt. skjønner at du trenger 10mb filer. Er no herk med fisbasis. Har du prøvd å få tilsendt på mail ? [email protected] ? husker ikke hvor stor den er.. er kanskje 10mb den også. håper de får igang det nye systemet snart. Og vi må få bedre hastigheter.har vært helt på trynet i det siste. har ikke giddi og logga på en gang.... Kan laste ned og sende til deg på mail. lokalt. Bare gi meg mailen din. søk etter kent bjærang i fisbasis og send meg en mail hvis du får tak i. Endret 26. mai 2004 av kentbj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå