adoggy Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Har en person i messenger som hele tiden blir blokkert (på min liste) hver gang jeg logger av og på... Er dette en autoblokkering eller noe? Har oppdatert til nyeste messenger uten resultat. Noen andre som har hatt dette problemet, og vet hva som må gjøres? takker for hjelpen!
TommyGun77 Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Msn har en funksjon som igjenkjenner drittsekker som ikke er noe bra for deg. Noe som igjen fører til at denne personen blir blokket.
Pomfri Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Msn har en funksjon som igjenkjenner drittsekker som ikke er noe bra for deg. Noe som igjen fører til at denne personen blir blokket. Hvordan vet msn at denne personen er den drittsekk for deg?
Einar82 Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 velg verktøy->alternativer, velg så personvern sjekk der om den personen ligger i blokkerings listen..
adoggy Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 (endret) velg verktøy->alternativer, velg så personvern sjekk der om den personen ligger i blokkerings listen.. gjør ikke det.... edit: wee! post 200 Endret 24. mai 2004 av AtleP
TommyGun77 Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 hahaha! Pomfri du trodde vel ikke jeg mente det seriøst?
Pomfri Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 hahaha! Pomfri du trodde vel ikke jeg mente det seriøst? Visste ikke.. Derfor jeg spurte. Hørtes jo helt for jævlig dumt ut. Hvorfor skal du poste hvis du bare poster piss?
adoggy Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 hahaha! Pomfri du trodde vel ikke jeg mente det seriøst? Visste ikke.. Derfor jeg spurte. Hørtes jo helt for jævlig dumt ut. Hvorfor skal du poste hvis du bare poster piss? ja! ønsker svar på problemet mitt jeg...
Pomfri Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Aldri hørt om no sånt før faktisk. Kan jo sende mail til MS Norge da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå