Baanaan Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hei! Jeg har et problem med min mus. I spill og når maskina jobber, mottar den ikke signal men den mottar strøm. I windows foregår dette av og til bare når maskina jobber. Jeg har prøvd musa på andre maskiner og den fungerer perfekt der. Jeg har også prøvd andre intelli 4.0 muser på min maskin men de fungerer heller ikke.Jeg har også prøvd andre muser enn Intelli4.0 og de fungerer. Dette problemet forekom etter jeg formaterte i helgen. Noen som kan hjelpe meg ?
Baanaan Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Jeg kjører musa i USB og der funker det ikke ,men når jeg kjører PS2 funker musa men ikke tastaturet.
Earendil Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Så når du kobler musa til PS/2 funker ikke tastaturet, selv om det er koblet til? Prøvd å installere driveren til USB-portene da?
Baanaan Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Det høres litt dumt ut, men har faktisk ikke installert driverne til usb. Skal prøve det. Og som jeg sa, funker ikke tastaturet selv om det er koblet til når jeg kobler musa i PS2.
Earendil Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Og som jeg sa, funker ikke tastaturet selv om det er koblet til når jeg kobler musa i PS2. Sykt merkelig. Funker tastaturet helt fint når du bruker en annen mus? Hvilket HK har du?
Baanaan Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Nei,har prøvd bruttern sin ballmus og da funker heller ikke tastaturet. Hovedkortet mitt er ASUS A7V600
Earendil Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Siden tastaturet heller ikke vil funke uansett hva du gjør, antar jeg at det må være en feil på HK. Ring til support, hvis du har en avtale med et firma om det og spør om hva du skal gjøre, jeg kan ikke akkurat si at jeg vet så mye mer enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå