Gå til innhold

ikke noe lyd:(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med du kjører med Windows XP. SB Live har en del kompatibilitetsproblemer når det gjelder Windows XP. Dette er et kort som er så gammelt at det ikke var bygget for nettopp WinXP. Har fått SB Live til å fungere med WinXP selv, men det virker som om det har masse å si hvilken annen hardware du har. For med akkurat samme installasjonsprosedyre på alle maskiner jeg har prøvd dette på, er det kun et fåtall av de det fungerer på.

Lenke til kommentar
Regner med du kjører med Windows XP. SB Live har en del kompatibilitetsproblemer når det gjelder Windows XP. Dette er et kort som er så gammelt at det ikke var bygget for nettopp WinXP. Har fått SB Live til å fungere med WinXP selv, men det virker som om det har masse å si hvilken annen hardware du har. For med akkurat samme installasjonsprosedyre på alle maskiner jeg har prøvd dette på, er det kun et fåtall av de det fungerer på.

Jeg har hatt denne pc'n i over ett år og det har funket så og si hele tiden!!!!!!!!!!!! som sagt har jeg hatt problemet en gang før!!!!!!!!!!!!!!! så jeg er ganske sikker på at det ikke er noe galt med kompatibiliteten til kortet

KAN JEG FÅ HJELP :cry:

Endret av Pål-Espen
Lenke til kommentar

1. Sikker på at ikke innstillingene står på "Digital ut"? I såfall vil du ikke få noe lyd, da må du ta det av.

 

2. Dobbelsjekk ledninger.

 

3. Hvis ingenting av dette fungerer, så kan du gå i "maskinvare enheter," finn lydkortet og disable det. Da vil alt av drivere og innstillinger settes på nytt neste gang du startet pcen, det har hjulpet meg av og til :yes:

 

4. Sjekk at høytalerene fungerer på en annen maskin, evt. andre høytalere på din maskin.

 

Du har sikkert gjort det meste før, men prøv igjen. Noen ganger begynner det å virker helt plutselig uten noen logisk forklaring :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...