Gå til innhold

uw tilsetning.


Anbefalte innlegg

Eg har kjøpt AC UV-tilsetning, "ClearBlue" uw tilsetning hos microplex. Eg var djupt skuffa over den, det var so vidt det var lys i den og eg brukte til slutt heile flaska so skulle holde til 8L. Eg hadde d til 0.5l.

 

Noken andre som har prøv den tilsetninga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må ha en uv katode eller en annen form for uv lys inne i pc'en din. Og du får dårligere effekt hvis du har oppi for mye.. uv tilsettningene fra microplex har fått et veldig dårlig rykte på seg, og ikke uten grunn. når man ikke bruker dem sammen med ac korrosjonsmiddel og destilert vann (eller baterivann) vil fargen gå bort etter 2-3 dager. (hvertfall ut i fra mange andres erfaringer her på forumet).

Lenke til kommentar

sitat fra microplex.no

 

"Tilsetning som gjør vannet UV-følsomt. Med UV-belysning vil vannet "utstråle" et blått lys. Tilsetningen skal kun brukes i destillert vann sammen med "acfluid". Flasken inneholder 50ml fluoriserende fargestoff som holder til 5-10 liter vann (konsentrasjon 0.5-1.0%). "

 

 

for at den skal virke effektivt må du nesten bruke acfluid også..

Lenke til kommentar

Eg hadde fyrst opp i ac korrosjonsmiddel og batteri vatn. So hadde eg opp i 1\5 av flaska og hadde maskina inn på eit mørkt rom. Det var dårlig efekt! so opna eg tanken å hadde halve flaska opp i..litt betre..so hadde eg litt og litt av resten opp i, då vart det best når alt var opp i....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...