Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

router trøbbel


Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har en Netopia Cayman 3351 ADSL modem og en router fra 3Com... problemet er at jeg har problemer med denne routern når jeg spiller spill..

det lagger veldig og det virker som jeg mister kontakten med routern for noen sekunder. helt umulig spille. må koble direkte til ADSL modemet for å kunne spille. dette er et problem siden det er mange maskiner i huset...

det burde vel egentlig ikke være sånn og det var det heller ikke på den forrige routern som vi sendte tilbake fordi den alltid datt ut..... aner ikke hvorfor det er sånn. Det lagger selv om jeg kobler en kabel til routern også.. ikke bare trådløst..

 

aner ikke hva som er galt men håper noen av dere har et svar....

 

på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

jeg har en Netopia Cayman 3351 ADSL modem og en router fra 3Com... problemet er at jeg har problemer med denne routern når jeg spiller spill..

det lagger veldig og det virker som jeg mister kontakten med routern for noen sekunder. helt umulig spille. må koble direkte til ADSL modemet for å kunne spille. dette er et problem siden det er mange maskiner i huset...

det burde vel egentlig ikke være sånn og det var det heller ikke på den forrige routern som vi sendte tilbake fordi den alltid datt ut..... aner ikke hvorfor det er sånn. Det lagger selv om jeg kobler en kabel til routern også.. ikke bare trådløst..

 

aner ikke hva som er galt men håper noen av dere har et svar....

 

på forhånd takk!!

hmm fått dårlig smak i munnen av 3com jeg nå...

 

hadde akkurat samme problemet som deg da du sa at du byttet den pga den datt ut. hadde i tillegg spill problemet på den samme...

 

så byttet jeg på garanti. fikk en ny en og den fungerer upåklagelig på både spill og oppetid :yes:

 

regner med det var 3com officeconnect router du hadde? virker som 3com har stor feilproduksjon på disse. kan være enda en defekt router. har du prøvd firmware oppdatering? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...