DevianX Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg har Tiscali og opplever at linja ramler ut omtrnt en gang i måneden. Dessverre kunne ikke Tiscali fortelle hva som hadde skjedd. Sist gang var linja nede vel en times tid. Hadde problemet mitt kun vært 1 gang i mnd, hadde jeg jublet nå. Jeg faller ca. hver eneste dag, og linja går ca. hver time nesten ut mot timeout. Jeg har en graf som viser trafikk på linja, og den faller veldig ofte ned og bygger seg opp igjen etter en kort tid. Utrolig irriterende og det verste er når linja faller ut 100%. Er jo ikke alltid hjemme til å restarte modemet og da sitter jeg der uten internett. Edit: Har tatt et prinshot av graf som viser status på linja mi over flere timer. GRAF Som du ser, er den veldig ustabil, og jeg tester opp mot en norsk ftp som er plassert på uninett og jeg skal ha ganske bra connection. Men den går opp og ned. Dessuten helt på starten av grafen, holder den på å få timeout. Det er forsatt samme fil og server som blir benyttet. Mens downloaden er fra en svensk server og den går veldig opp og ned. Triste greier dette her... og loaden på nevnte servere skal takle bandwithen fra min side. Endret 20. mai 2004 av DevianX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå