bufodill Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Normalt har jeg betalt regningene mine på forfallsdato den 22. hver måned i ti måneder nå. For noen måneder siden startet jeg å få efaktura, og trives med det. Denne eposten kommer normalt tidlig hver måned (før den 5.). Denne måneden har jeg ikke mottatt noen slik faktura. Det er nå 4 dager siden jeg brukte ngt sitt kontaktskjema for å informere dem om akkurat dette, og regnet med at jeg fikk en faktura tilsendt ganske kjapt. Auto-reply med saksnummer kom selvsagt dumpende inn i innboksen min i løpet av natten, men jeg har ikke hørt noe mer fra dem siden dette. Har dere andre fått faktura denne måneden? Og... hvorfor i svarte granskauen svarer de ikke på 4 dager, når jeg faktisk er så usannsynlig snill at jeg gjør dem oppmerksom på at jeg gjerne vil betale dem litt penger? Hilsen en som blir usannsynlig sur hvis han pluttselig får purring på denne regningen.
Inkognito Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg fikk faktura den 5. Tok for øvrig 10 dager å få svar på den siste emailen jeg sendte via kontaktskjemaet...
Knight_ospr Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 gå inn på nextgentel's kundesider http://www.nextgentel.no/kundesider/ gå så på betaling, der skal det være oversikt av faktura.
frustata Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Jeg fikk min den 5 også, like etterpå kom det enda en mail fra NGT med subject "Dataormer utnytter kritiske sikkerhetshull i Microsoft Windows". Du har vel gjerne ikke mottatt denne heller da Bufodill ?
bufodill Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 (endret) Joda, den mailen har jeg mottatt <edit> Gikk inn på fakturaoversikt nå, på kundesidene. Der ligger ikke månedens faktura, siste faktura som ligger der har forfall 22.04, og den er jo betalt for lenge siden. Vel, de får ikke noe penger fra meg før jeg får faktura Endret 18. mai 2004 av bufodill
Knight_ospr Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Send mail til nextgentel og forklar, jeg tror ikke de tar så lang tid når det gjelder pengespørsmål. Eller du kan prøve å ringe, prøv ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå