Atomet Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hei!, jeg lurer på hvilke star wars spill som er bra. Jeg er ikke interresert i å vite om de spillene som koster mye å spille hver måned, for det har jeg ikke tenkt å betale. men hvilke er det som er verdt å spille?
Khalifen Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 KOTOR og Jedi Knight spillene er kule. KOTOR er de beste av de.
Mosess Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 KOTOR og Jedi Knight spillene er kule. KOTOR er de beste av de. Sant, kotor er fantastisk, hvis man liker star wars vel og merke.... dessuten må man venne seg til kontrollene.... også kommer kotor2 til neste år!!
Nolander Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hvis du vil ha et star wars spill må du kjøpe Knights of the old Republic. Det er helt klart det beste star wars spill på markedet nå. Jedi Knight spillene er også absolutt å anbefale.
Zyrex_ Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 (endret) Jeg er ikke interresert i å vite om de spillene som koster mye å spille hver måned, for det har jeg ikke tenkt å betale. Lukter jeg piratkopiering? EDIT: Forsiktig med hvordan du ordlegger deg på forumet Endret 15. mai 2004 av Zyrex_
Togo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg er ikke interresert i å vite om de spillene som koster mye å spille hver måned, for det har jeg ikke tenkt å betale. Lukter jeg piratkopiering? Jeg tror du misforstår her, gitt. Han er ikke interessert i å betale for spill der du må betale for hver måned. Jeg anbefaler Star Wars: Knights of the old republic. Et sinnsykt bra spill som følger Star Wars ånden perfekt. EDIT: Forsiktig med hvordan du ordlegger deg på forumet Og det er også farlig å komme med påstander uten å virkelig vite hva en snakker om.
Vooon Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 'Jedi Knight II Jedi Outcast' er etter min mening det absolutt beste. Jedi Academy og Jedi Knight I er ganske bra de også. Kotor har jeg ikke spilt...
Khalifen Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg har KOTOR og Jedi Knight Dark forces II. Jeg har testa Jedy Academy men det falt ikke helt i smak.
Atomet Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 (endret) Jeg er ikke interresert i å vite om de spillene som koster mye å spille hver måned, for det har jeg ikke tenkt å betale. Lukter jeg piratkopiering? EDIT: Forsiktig med hvordan du ordlegger deg på forumet Nå får du faen meg gi deg! Jeg sa det for at folk ikke skulle si star wars galaxies, for jeg er ikke interresert i massive online spill. Jeg hater sånne folk som deg, det er ikke din jobb å anklage meg for det. EDIT: skrivefeil Endret 15. mai 2004 av Atomet
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg er ikke interresert i å vite om de spillene som koster mye å spille hver måned, for det har jeg ikke tenkt å betale. Lukter jeg piratkopiering? EDIT: Forsiktig med hvordan du ordlegger deg på forumet Nå får du faen meg gi deg! Jeg sa det for at folk ikke skulle si star wars galaxies, for jeg er ikke interresert i massive online spill. Jeg hater sånne folk som deg, det er ikke din jobb å anklage meg for det. EDIT: skrivefeil Word... Ellers har eg bare spilt Acadamy, er det bra sammenlignet med andre Star Wars spill?
Jonnar Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Jedi Academy var gøy. Likte ikke KOTOR, men det var mest pga kontrollene tror jeg... Alle jeg har snakket med sier at det var et bra spill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå