Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvilken wlan router ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken router er det beste kjøpet ? må være billig og bra ;)

skal brukes til nextgentel, og gjennomsnitt 3 wlan brukere (vet ikke type kort de forskjellige har, så greit å ha en router som takler det meste)

Har også sett at nextgentel låner bort en 802.11B router til 598 kr, men dette er vel en dårlig deal når man får G routere kjøpt for samme prisen ? Eller er det noen spesielle routerkrav når man brukes nextgentel ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også Linksys WRT54G, og jeg har bare gode ting å si om den. Eller, original firmware kan være litt "enkel", men det finnes gode firmware laget av brukere som kan lastes ned.

Skrevet
Er det lurere å gå for 108mbps router ?

Hvis du skal overføre store filer ganske ofte er det kanskje lurt. Men jeg kjenner ikke nok til dette til å vite hvor mye bedre 108 Mbps er enn 54 Mbps.

Husk at skal du kunne utnytte 108 Mbps må både router og WLAN kort støtte denne teknologien.

Skrevet

vurderer å kjøpe fra www.itbutikken.no siden de også har en del annet jeg trenger, har dere noen tips til routere de selger der ? Hovedsaken er at det gir bra trådløs dekning med flere typer kort (både b og g), samt rimelig i pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...