Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 ADSL 704/128

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tele2 adsl 704/128 som jeg har koblet til SMC barricade g (wlan)

men problemet mitt er at jeg får ustabil ping:( f.eks skaper dette problemer når jeg spiller på internett...

hva kan dette komme av? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å svare på.

Har du forsøkt å koble direkte til modemet ditt?

Er det spillservere du pinger? Har du testet å pinge mot f.eks vg?

Håper du ikke har masse p2p programmer gående i bakgrunnen når du pinger

Skrevet

jeg tenker når jeg (kjør>cmd>ping www.vg.no -t) pinger vg pingen kan variere og noen ganger får jeg FORESPURSEL AVBRUTT gjentatte ganger....

???? :hmm:

Skrevet

Vi har en SMC basestasjon, tror det er en barricade, den sliter som en hund med og holde arbeidsplassen oppe, så jeg skal prøve og skifte til en sterkere en ..mulig en DLINK litt senere, jeg fikk noen anbefalinger i en annen post jeg har.

Hovedsakling svak ping...

Selv om jeg føler meg noe usikker om det er noe sunt og ha så mye stråling innenhus.

Janster

Skrevet

Har samme "dritten" som deg Beji... du kan banne på at det er SMC som lager kuk i pingen... .eneste du kan prøve er å flytte antenner / plassering på basestasjonen

Skrevet

Har selv Tele2 og den samme routeren. Har også SMC kort på laptopen og PCen. Har ingen slike problemer selv, og får veldig god ping selv om jeg sitter 20 meter unna routeren med 3 vegger imellom. Får faktisk 54Mbit på den avstanden om laptopen er stilt inn riktig.

Det har nok noe med plasseringen, vinkelen, veggene imellom osv å gjøre går jeg ut ifra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...