Gå til innhold

Koolance!


Anbefalte innlegg

Hei folkens, etter en lang stund med diskusjoner med meg selv har jeg kommet frem til at Koolance Big tower er den beste løsningen for meg.. tror jeg.. Jeg skal gå til innkjøp av ett nytt p4 system og skal ha nytt kabinett og jeg skal ha vannkjøling... Dette skal passe en p4.. Jeg tenkte litt på å bygge selv, men kom til at ett Koolance Big Tower ble billigere.

 

Er Koolance bra? finnes det andre løsninger som er bedre til ca. samme pris? jeg skal også kjøle skjermkort og hovedkortet. Tenker kanskje jeg også tar hardiskene når jeg først er i gang :grin:

 

På forhånd takk for svar :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-07 20:41, SirHartge skrev:

Quote:


On 2002-04-07 19:26, dale skrev:

Tenker kanskje jeg også tar hardiskene når jeg først er i gang
:grin:

På forhånd takk for svar :smile:


 

Jeg personlig synes dette ikker er nødvendig. De utvikler ikke den varmen som er nødvendig å vannkjøles. Men det er ett brifemoment da:D

 

 

Blir vel siste delen i sløyfa hans da så det gør ikke så mye.

Lenke til kommentar

Takk for linken, men de tester den "lille" utgaven. altså miditower, jeg kjøper big tower isteden. Men jeg er ikke sikker.. har aldri vært borti vannkjøling, og jeg må jo begynne ett sted. jaja, vi får se hva som skjer :smile:

 

Men er det noen som har erfaring med koolance full tower?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-07 20:41, SirHartge skrev:

Quote:


On 2002-04-07 19:26, dale skrev:

Tenker kanskje jeg også tar hardiskene når jeg først er i gang
:grin:

På forhånd takk for svar :smile:


 

Jeg personlig synes dette ikker er nødvendig. De utvikler ikke den varmen som er nødvendig å vannkjøles. Men det er ett brifemoment da:D

 

 

Det er da noen som liker en lydløs maskin da

og jeg er en av de

har ikke hørt om noen kjølere som kjølte t-birden(1,4@1,7)så godt og stilt som vannkjølinga gjør

har nå akkurat fått xp1800+

Lenke til kommentar

Quote:


SirHartge skrev (2002-04-07 20:41):

Quote:


On 2002-04-07 19:26, dale skrev:

Tenker kanskje jeg også tar hardiskene når jeg først er i gang
:grin:

På forhånd takk for svar :smile:


 

Jeg personlig synes dette ikker er nødvendig. De utvikler ikke den varmen som er nødvendig å vannkjøles. Men det er ett brifemoment da:D

 

 

I beg to differ: Jeg har 3 HD'er som står ganske tett i et chieftec tower (ca 1/2 cm mellom... det står i samme "blokk") og der blir lufta i mellom så stillestående at de blir grisevarme. Når jeg satte på ei vifte som flyttet lufta mellom HD'ene fikk de normaltemp igjenn. Så det kan lønne seg å ja noe som frakter varmen vekk fra mellom HD'ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...