Gå til innhold

Er dette en bra kjølesak?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker, nå må jeg få tenkt litt over alternativene...

 

Vankjøing: jeg skal bygge min første pc så jeg gidder ikke å stresse med noe som jeg ikke får bruk for... kanskje en gang?

 

[ Denne Melding var redigert av: Tias på 2002-04-08 15:41 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-08 15:34, Tias skrev:

Takker, nå må jeg få tenkt litt over alternativene...


Vankjøing: jeg skal bygge min første pc så jeg gidder ikke å stresse med noe som jeg ikke får bruk for... kanskje en gang?


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tias på 2002-04-08 15:41 ]</font>


 

Tenkte også slik som deg, at vannkjøling blei for mye kluss. Men hvis du tenker på å overklokke, blir det faktisk både bedre og muligens billigere med vann enn med luft. I tillegg får du en tilnærmet støyfri pc. Med luftkjøling blir det mye fram og tilbake med forskjellige kjølere og vifter, og totalsummen for mitt tilfelle ble nærmere 3000,- før jeg var fornøyd. Og da har man likevel endel støy.

Lenke til kommentar

Hmm, ja kanskje, men nå er det så at mamma finansierer, da jeg er gansk så blakk, så jeg satser på å få alt jeg skal ha for en 5-6 tusen. Da trenger jeg hk, cpu, ram, kjøling, strømforsyning, tower... resten har jeg, men allikevell så koster det en del. Kommer kanskje til å bygge ut litt senere når jeg har mer peng, så jeg tror det holder med vifter nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...