Gå til innhold

Problemer med DUSC

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kona har i lengere tid klaget forferdelig hver gang jeg har satt i gang nedlasting vha DC++.

Jeg søkte litt rundt på nettet og fant til slutt ett strålende program som heter DU Super Controler. Med dette programmet kan man sette max hastighet ut/inn på hver enkelt applikasjon på PC'n. Jeg siden jeg har 1024/256 linje satte jeg opp DUSC slik at den max fikk bruke 800/160 og dermed kunne kona surfe og sende mail uten å bli påvirket av min nedlasting.

Maskinen min har fungert 100% og har aldri tidligere (siden jeg bygde den for ett halvt år siden) hatt problemer.

Det virker imidlertid som om denne softwaren har gjort systemet mitt ustabilt og etter siste reboot fikk jeg følgende feil :

> A problem has been detected and windows has been shut down to prevent

> damage to your computer.

>

> DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

>

> *** STOP : 0x000000D1 (0x00000000, 0x00000002, 0x00000000, 0xB2F503E8)

>

> *** TCPIP.SYS - Adress B2F503E8 BASE AT B2F45000 DATESTAMP 3D6DE222

Jeg har sjekket minnet mitt med MemTest-86 v3.0 i 24 timer uten at det ble funnet feil. Jeg har sjekket maskinen for spyware og virus uten å finne noe (Norton + Trend Micro - www.antivirus.com) Jeg har demontert PC'n og renset alle kontakter. Jeg har ingen varmeproblemer. Jeg har mer enn stor nok strømforsyning (420W)

Jeg er nå 99.9% sikker på at det er DUSC 1.9 som gir meg problemer og lurer på om det er andre som har opplevd det samme.

:hmm:

Endret av Harryhoover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...