Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har et problem med Canon Digital Ixus (ja, det er den helt første). Problemet er at etter jeg installerte Windows XP for en tid tilbake, fikk jeg ikke kontakt med kameraet. Før (når vi hadde WinME) funka det fett. Det virker som jeg må ha en diskett/CD med drivere på; problemet er bare at det ikke var med kameraet. Altså: Hva gjør jeg? Finnes det noen drivere som fikser det? Noen som vet?

 

Trenger hjelp seriøst fort nå!

 

- Minit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I verste fall kan du kjøpe en kortleser for Compact Flash og koble denne til PC'n. Ikke bare løser det dine problemer, det fungerer raskere og lettere enn med kameraet også. Og du slipper å tære på kamerabatteriet. Minnekortet kommer opp som en egen flyttbar harddisk i Windows. Og har du Windows XP slipper du å installere drivere... 100% plug and play.

 

Koster fra en 200 og oppover.

Lenke til kommentar

Har en viss forståelse for frustrasjonen til F828 :cry: , men siden du sliter:

På "Operating system" så velger du "Windows"

På "Language" velger du English

så laster du ned CANON Digital USB WIA Driver 3.9.1 (er fil nr 1 når jeg sjekket nå nettopp).

Får håpe det vil løse problemet ditt.

Lenke til kommentar
[quote name='wmdatafan' date='06/05/2004 : 21:47'] Takk Dykkern! Skjønner dere blir frustrerte, men dere skjønner: Jeg har never ever installert en driver før (muligens på tide med tanke på at jeg er 14 år) så håper dere skjønner :) [/quote]
Hei....

Sorry for at jeg var litt krass her. Neste gang så skriv at du er litt "grønn" så er det lettere å forstå deg. Så må du gjerne skrive mer her om du fortsatt har problemer, så gjelper jeg gjerne :)

F828
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...