Gå til innhold

Packard Bell laptop


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser etter laptop til max 9 000 kroner, og jeg har funnet en på Lefdal som virker grei nok.. Er det noen som har noen erfaringer med denne? Eller vet dere om noen bedre tilbud?

 

Hvis det ikke blir for dyrt hadde det vært fint om det hadde gått an å spille på den også... :D Selv om det kanskje ikke er mye å håpe til 9 000

:cry:>> LINK <<

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glem alle spill kraftigere en kabal. Jeg så etter en billig laptop til en bekjent for noen måneder siden, det er ikke mulig å kombinere lav pris med spillytelse.

 

Jeg synes også skjermkvalitetetn til de billigste Packard Bell var dårlig. Det var lett å sammenligne, for på Elkjøp står de jo side om side. HP og andre laptopper var mye bedre i så henseende.

 

Det finnes laptoper med Radeon 9000 eller 9200 som du muligens kan få til en ok pris, men da må du nok lete litt.

 

I mitt søk fant jeg bl.a. Fujitsu-Siemens Amilo A7620 med ATI Radeon 9000, AMD XP-M 2600, 256 MB, 40 GB, DVD/CD-RW osv til 11785,-

 

Den maskinen har ikke Komplett lenger, men en med noe høyere spec: Fujitsu Siemens Amilo A7620 15" XGA XP-M 3000+,512MB,60GB,DVD+R/RW, XP Home til kr 12995,-

 

I prisguiden fant jeg den opprinnelige 7620 hos Advance.no til kr 11543.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...