Gå til innhold

Fjerne oppstarts lyd på Amilo D1840


Anbefalte innlegg

Har en fujitsu siemens Amilo D1840.

Hvergang denne booter opp kommer det en irriterende pipe lyd..

 

Kikket litt i Bios men finner ikke ut hvordan jeg kan få fjernet dette oppstarts "signalet"..

 

Noen som vet om dette er mulig og gjøre noe med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel snakk om den ekstremt irriterende pipelyden som kommer når man skrur på maskinen, ikke når windows starter.

Har sökt på FS sitt forum og mange som etterlyser en lösning, men ingen som har funnet en, noe som er helt latterlig ettersom den lyden er ekstremt höy og irriterende. Irriterende nok til at jeg ikke vil anbefale maskinen!

Lenke til kommentar
Det er vel snakk om den ekstremt irriterende pipelyden som kommer når man skrur på maskinen, ikke når windows starter.

Har sökt på FS sitt forum og mange som etterlyser en lösning, men ingen som har funnet en, noe som er helt latterlig ettersom den lyden er ekstremt höy og irriterende. Irriterende nok til at jeg ikke vil anbefale maskinen!

ja det er denne oppstarts lyden jeg tenker på.. Ikke selve windows!

 

Enig med deg at det er mye merkeligt at dette ikke kan endres. Er en veldig irriterende lyd dette her! :devil:

Lenke til kommentar
Jeg går ut ifra at det ikke er pc-speaker som lager den lyden ? Som i når den er ferdig med post ?

Ikke helt sikker hva du mener med

Som i når den er ferdig med post ?

 

men lyden kommer i den den "laster" bios og disker listes opp.. hvis du skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...