Gå til innhold

Pc'n klikker fullstendig...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en maskin som jeg sliter med. Det er en 2.4 ghz (klokket til 2.9) med 512 mb minne. Når jeg spiller tunge spill, eller når det er litt varmt på rommet mitt så klikker hele driten fullstendig. Høytalerne lager masse rare skvikelyder, skjermen fryser, og maskina svarer ikke når jeg trykker på av-knappen. Eneste løsningen er å kutte strømmen. Dette er veldig plagsomt, fordi jeg ikke kan spille noe verre en Counter-Strike uten å risikere at pc'n kjempeklikker. Jeg har 4 vifter som kjøler, pluss en vifte i strømforskyninga. Hva er problemet mitt? Hvorfor klikker hele greia som en annen blikkboks?

Pål Espen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en maskin som jeg sliter med. Det er en 2.4 ghz (klokket til 2.9) med 512 mb minne. Når jeg spiller tunge spill, eller når det er litt varmt på rommet mitt så klikker hele driten fullstendig. Høytalerne lager masse rare skvikelyder, skjermen fryser, og maskina svarer ikke når jeg trykker på av-knappen. Eneste løsningen er å kutte strømmen. Dette er veldig plagsomt, fordi jeg ikke kan spille noe verre en Counter-Strike uten å risikere at pc'n kjempeklikker. Jeg har 4 vifter som kjøler, pluss en vifte i strømforskyninga. Hva er problemet mitt? Hvorfor klikker hele greia som en annen blikkboks?

Pål Espen

Du sier det skjer når det er varmt på rommet ditt, da er det et varme problem. Prøv å ta av kabinett døren og se om det hjelper, hva er tempen på prosessoren og hovedkort?

Skrevet

skal jeg henvende meg i "overklokking" hvis jeg ikke vet hvordan jeg klokker den tilbake igjen? Det var ikke jeg som klokket den opp..

Skrevet
skal jeg henvende meg i "overklokking" hvis jeg ikke vet hvordan jeg klokker den tilbake igjen? Det var ikke jeg som klokket den opp..

Snakk med han som klokket den får deg da vel, men ha du skal henvende deg til overklokkings delen hvis du ikke greier det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...