hhaus Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Hei noen som har peiling på om det går an å bruke videocamera som webcam? evt. hvordan? mvh Håvard
Mr.Static Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Det kan gjøres på flere måter, men det letteste er hvis du investerer i et tv-kort til pc'en din. Der har du som regel inn ingang for eksterne kilder, video og kamera f.eks. Dessuten finnes det flere videokameraer på markedet i dag som har web-kamera funksjun innebygget. Da er det enkelt....kanskje du har det men ikke har lest bruksanvisningen ennå, eller spesifikasjonene på esken :smile: Lykke til!
Roella Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Hei! Jeg har et tv-tuner kort. Og et jvc dv kamera. Kan jeg bruke dette som webcamera? Finnes det virkelig programvare som lar meg gjøre dette? Eller: F a m i l y C @ m 3 0 0 F l a s h Specifications Digital camera to make up to 107 pictures Flash light can be switched on or off Picture resolution 1.3 Mpix 64 Mbit internal memory Webc@m function with a maximum of 12 frames per second Video function with a maximum of 8 frames per second USB connection for easy installation Software included: Videostudio, PhotoExpress, VideoLive Mail, Cool 360 and Netmeeting Highly sensitive CMOS photo sensor (min. 40 lux) Fixed focus 1/3" inch sensor Hardware resolution 640x480 TIL 800?? mye for pengene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå