Gå til innhold

Whitebox cl1557


Anbefalte innlegg

Hei,

Har lagt ut min whitebox cl1557 på qxl, og sliter med og få mer enn 8000 for den.

 

Maskina er ikke mer enn 1 og en halv mnd gammel, og ser helt ny ut, kvittering, driver cd'er alt følger med. (til og med original embalasjen)

 

De selger den fortsatt til 13392 på whitebox.no

 

Hvor mye synes dere brukere her at pc'en er verdt nå?

 

Grunnen til at jeg selger den er at jeg får ny bærbar pc i jobben, og skal snart ha meg ny bil da jeg driver og tar lappen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som ikke legger inn bud før tidsfristen er i ferd med å gå ut. Å presse opp prisen mange dager i forveien er ikke noe stort poeng.

 

Har du hatt den liggende ute flere ganger? Dvs., så lenge at tidsfristen har utløpt uten at minstepris ble oppnådd?

 

12k var litt optimistisk, men 10-11k burde du kunne oppnå.

Lenke til kommentar

Hei,

Nei, er første gangen jeg selger noe på qxl. (En gang må jo være den første)

 

Meningen med denne posten var og finne ut hvor mye dere ville gitt for den. Og for dette, takker jeg for deres synspunkter. :)

 

Er enda nesten 4 dager til auksjonen utløper, så jeg får jo bare håpe på det beste, at det kommer inn noen flere bud. :)

Lenke til kommentar

Du burde nok kunne få 10 - 11K for den, 12 hvis du treffer den rette kjøperen.

Uansett er det vanskelig å få solgt bærbare, da folk i utgangspunktet er skeptiske til å handle brukt.

 

Har inntrykk av at folk på QXL, er mer ute etter å gjøre "det stor kuppet".

 

Ville nok prøvd nen av "bruktmarkedene" i stedet. Uansett bommer du litt på årstiden for å selge bærbar.

Med tanke på alle "studentene" som trenger bærbar. Men de flest handler nok ikke

før sent på sommeren en gang.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar

jeg har en Tundra kjøpt for en og en halv mnd siden på psdata.... noen intreserte?

 

bare plunder jo! akurat fått ny hardisk og nå "hakker" den bittelitt på sidene jeg blar mellom på nettet!

 

gidder ikke sende den inn, selger den isteden til en mere datakyndig person...

 

jeg ga nesten 16.000; inkl. XP home. jeg synes det å legge inn driverne er så himla kronglete at det gidder jeg ikke mere!

 

hvilken bærbar har medfølgene drivers & utilitis cd`r som er bare å putte inn i marskin, så gjør den "jobben" selv ? acer???

 

512 ram, 1,5 , 60 G

 

( [email protected] ) :cry:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
jeg har en Tundra kjøpt for en og en halv mnd siden på psdata.... noen intreserte?

 

bare plunder jo! akurat fått ny hardisk og nå "hakker" den bittelitt på sidene jeg blar mellom på nettet!

 

gidder ikke sende den inn, selger den isteden til en mere datakyndig person...

 

jeg ga nesten 16.000; inkl. XP home. jeg synes det å legge inn driverne er så himla kronglete at det gidder jeg ikke mere!

 

hvilken bærbar har medfølgene drivers & utilitis cd`r som er bare å putte inn i marskin, så gjør den "jobben" selv ? acer???

 

512 ram, 1,5 , 60 G

 

( [email protected] ) :cry:

Dette er ikke noe bruktmarked.

 

Til det du lurte på. De fleste som har OS installert når du kjøper maskinen har en cd med drivere osv. Acer har nok det, og jeg veit at Fujitsu Siemens har det.

Lenke til kommentar

hmm, vet det ikke er et bruktmarked! bare slang meg med på han over her! hehe

 

ja det følger med cd til denne å , men det er ikke bare å putte i cd, så legger driverene seg inn gitt!

 

kronglete!!! VELDIG kronglete!

 

jeg har tenkt litt på dell, den på en kilo eller no? x300 eller en annen fra dell... eller acer! jeg vet ivertfall at den dagen xp kræsjer med denne, så klarer ikke jeg legge inn driverne riktig igjen! jeg måtte betale psdata får å gjøre det for meg! å sende den helt til Arendal hver gang det er noe, er ikke det jeg vil...

 

men den funker jo som sakt greit nå! bare jeg som er litt negativ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...