lwtvh Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Noen som har noen gode anbefalinger på dette? Likte godt Wing Commander serien og Star Wars.
jlianes Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Freespace 1 og 2 er meget bra, faktisk de beste i sjangeren ellers så er Homeworld serien fantastisk, men det er mer strategi....
The man! Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 independence war2-edge of chaos er dritbra (men du må ha joystick)
EviLEddiE Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Enig med jlianes at Freespace 1 & 2 er skikkelig bra...måtte bruke til sammen ca. 70 timer på å runde begge. Spiller nå mest simulering av eksisterende oppdrag på FS2, mest "Shivan Hammer" der du må drepe så mange Shivans som mulig og holde seg i live. Jeg dør alltid når de større slagskipene kommer, dessuten dør Wingmen'ene mine alltid meget tidlig i oppdraget. Uansett hvor kraftig skip/våpen jeg gir dem. Jeg flyr et "Enryes" (skulle ønske jeg kunne fly et SF Mara flere ganger) utstyrt med Maxim + Kayser samt Harpoon og Hornet.
japsejan Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Space combat spillet "Starlancer" er ganske bra... bra grafikk...anbefales.Du bør også ha en joystick for å sitte igjen med den riktige følelsen.
kaifas Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 FS 1 og 2+EOC er konge:) uheldigvis så var det sånn at jeg hadde spilt FS2 før jeg prøvde starlancer etter FS2....for en skuffelse det spillet var : kan knapt vente til freelancer og eve kommer ut:)
skol Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hei, Følgende spill bør en romspillentusiast ha spilt (newtons lover gjelder) Independence War Independence War: Defiant Campaign Independence War 2: Edge of Chaos Babylon 5: I've Found Her Tachyon: the Fringe Følgende spill har mer arcadepreg over styringen av romskipene (newtons lover ser ikke ut til å gjelde) Privateer (DOS-spill) Privateer 2 (DOS-spill) Freespace Freespace 2 Starlancer Freelancer X: Beyond the Frontier X-Tension X2: The Threat
Amnio Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Finfin liste det der Skol, så det er vel ikke mye vi andre kan legge til lenger nå. lwtvh: Hvis du også er interessert i rom-strategi så kan kanskje Homeworld eller Nexus - The Jupiter Incident være noe for deg. Når det gjelder flyspill så er vel noen av de beste kampspillene IL2-Sturmovik (med utvidelsespakkene) og Lock On: Modern Air Combat.
StarGazer Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Garantert Iwar spillene ja. Pluss de moddene som fins. Det babylon 5 spilllet er ganske bra og ja.
Bluebeans Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Dere er klar over at denne tråden er tre år gammel?
Amnio Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Dere er klar over at denne tråden er tre år gammel? Nei, var ikke klar over det. Innlegget ovenfor mitt var riktignok fra rett år... Uansett, svaret jeg gav kunne (nesten) også vært gitt i 2002. I allefall om du ikke nevner utvidelsespakker og at Lock On muligens ikke var gitt helt ut enda. Hmmm..nå begynner dette å minne meg om den tråden under humorkategorien der X antall personer svarer på en gammel tråd, X nye klager på dette osv...
Bluebeans Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Dere er klar over at denne tråden er tre år gammel? Nei, var ikke klar over det. Innlegget ovenfor mitt var riktignok fra rett år... Uansett, svaret jeg gav kunne (nesten) også vært gitt i 2002. I allefall om du ikke nevner utvidelsespakker og at Lock On muligens ikke var gitt helt ut enda. Hmmm..nå begynner dette å minne meg om den tråden under humorkategorien der X antall personer svarer på en gammel tråd, X nye klager på dette osv... Jeg savner googlerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå