Gå til innhold

Space/Fly spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med jlianes at Freespace 1 & 2 er skikkelig bra...måtte bruke til sammen ca. 70 timer på å runde begge.

Spiller nå mest simulering av eksisterende oppdrag på FS2, mest "Shivan Hammer" der du må drepe så mange Shivans som mulig og holde seg i live. Jeg dør alltid når de større slagskipene kommer, dessuten dør Wingmen'ene mine alltid meget tidlig i oppdraget. Uansett hvor kraftig skip/våpen jeg gir dem. Jeg flyr et "Enryes" (skulle ønske jeg kunne fly et SF Mara flere ganger) utstyrt med Maxim + Kayser samt Harpoon og Hornet.

Skrevet

Space combat spillet "Starlancer" er ganske bra...

bra grafikk...anbefales.Du bør også ha en joystick for å sitte igjen med den riktige følelsen.

Skrevet

FS 1 og 2+EOC er konge:)

uheldigvis så var det sånn at jeg hadde spilt FS2 før jeg prøvde starlancer etter FS2....for en skuffelse det spillet var :

kan knapt vente til freelancer og eve kommer ut:)

• 2 år senere...
Skrevet

Hei,

Følgende spill bør en romspillentusiast ha spilt (newtons lover gjelder)

Independence War

Independence War: Defiant Campaign

Independence War 2: Edge of Chaos

Babylon 5: I've Found Her

Tachyon: the Fringe

Følgende spill har mer arcadepreg over styringen av romskipene (newtons lover ser ikke ut til å gjelde)

Privateer (DOS-spill)

Privateer 2 (DOS-spill)

Freespace

Freespace 2

Starlancer

Freelancer

X: Beyond the Frontier

X-Tension

X2: The Threat

Skrevet

Finfin liste det der Skol, så det er vel ikke mye vi andre kan legge til lenger nå. :)

lwtvh: Hvis du også er interessert i rom-strategi så kan kanskje Homeworld eller Nexus - The Jupiter Incident være noe for deg.

Når det gjelder flyspill så er vel noen av de beste kampspillene IL2-Sturmovik (med utvidelsespakkene) og Lock On: Modern Air Combat.

Skrevet
Dere er klar over at denne tråden er tre år gammel?

Nei, var ikke klar over det. Innlegget ovenfor mitt var riktignok fra rett år... Uansett, svaret jeg gav kunne (nesten) også vært gitt i 2002. I allefall om du ikke nevner utvidelsespakker og at Lock On muligens ikke var gitt helt ut enda. Hmmm..nå begynner dette å minne meg om den tråden under humorkategorien der X antall personer svarer på en gammel tråd, X nye klager på dette osv... :)

Skrevet
Dere er klar over at denne tråden er tre år gammel?

Nei, var ikke klar over det. Innlegget ovenfor mitt var riktignok fra rett år... Uansett, svaret jeg gav kunne (nesten) også vært gitt i 2002. I allefall om du ikke nevner utvidelsespakker og at Lock On muligens ikke var gitt helt ut enda. Hmmm..nå begynner dette å minne meg om den tråden under humorkategorien der X antall personer svarer på en gammel tråd, X nye klager på dette osv... :)

Jeg savner googlerne :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...