Arctic Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Ja det høres veldig enkelt ut, og det er det sikkert. Problemet er at jeg aldri har drevet på med foto-saker på PC-en, og at jeg skulle fordele 4 bilder på et eller to ark. (Et bilde pr ark skjønner jeg og :wink:) Jeg har XP pro. Finnes det noe program der jeg kan bruke? Eller må jeg laste ned noe, i såfall hva, og helst noe enkelt og gratis. Takk for hjelp!
C. Alshus Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Så på en annen tråd her at man kunne laste ned The Gimp. Dette er et gratis program.
Borf Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 word funker fint til å printe ut med, då børde du få to bilder på ei side
xstian Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 er det relativt standard format på bildene, er denne funksjonen innbygd i XP faktisk. merk de bildene du vil ha og... øh... høyreklikk og velg print tror jeg. Husker ikke helt men det er farlig enkelt. mvh Xstian
bertie Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 hvis ikke man har XP så syns jeg AcdSee funker ganske bra. Der er det veldig enkelt og oversiktlig. Word er et mer "tungvint" måte å gjøre det på spør du meg hvertfall... Ellers er Fotostation et veldig bra alternativ hvis man driver med mye bilder, men det koster jo litt... bertie
asdfteam Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Jeg har brukt et program som heter Pix-Photolab, det er veldig bra til å skrive ut flere bilder pr. ark. Du kan sette opp format, f.eks. 10x15, og så kan du beskjære bildet manuelt så det passer, justere farge og kontrast, filter for å gjøre det skarpere osv. http://clientes.netvisao.pt/mapril/pplab/ Trial-versjonen virker uten restriksjoner i 20 dager tror jeg, men det koster bare 19$.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå