Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISDN-problem


Anbefalte innlegg

Jeg har ISDN, og fikk etter litt tid, problemer med at jeg faller ut etter 1min(laster sider etc). Jeg spiller en god del over nett, og i det siste har ping gått til himmels for så at maskinen rebooter seg selv. Noen ganger kommer jeg bare ut i windows hvor det er "redial-boks".

Vi har en annen pc i huset, og der er ikke problemet. Jeg har skiftet isdn-kort, men det hjalp ikke. Problemene har vart en god stund, og i mellomtiden har jeg skiftet skjermkort, hovedkort og prosessor. Operativsystemet på min maskin er XP pro, mens på den andre er det WIN98.

 

Jeg lurer derfor på om noen har hatt noe av det samme problemet, og om noen kan vite hva det er.

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oky siker på at det ikke er kablen til isdn korte?

for noen av kablen er isdn plugen snudd(speilvendt) hvis du skal teste det så tar du av røre på tlf(ja isdn tlf bør ikke ringe noe) og så prøver du or ringe oppe med isdn fra pcen. får du ikke ringt opp i det helle tatt er det kablen :) er det teleS kort du har ? for hvis deter det fines det softeware som du kan se alle error som kommer ut av kortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...