Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch ADSL internett


Anbefalte innlegg

Emnet sier vel det meste. Har prøvd å søke litt på forumet men ikke funnet noe som gir gode svar.

 

Jeg bor i en studentkollektiv med 7 andre personer. For øyeblikket har vi ADSL Large fra Tele2. Men ifølge dekningstjenesten til catch.no kan de lever sin 2100/512 linje til oss. :D

 

Det jeg derfor lurer på er om det er noen i Akershus, da gjerne Ås/Ski komune, som har noen erfareing med catch sin ADSL, ikke nødvendigvis bare 2100/512 men også de andre.

 

Jeg tenker da først og fremst på oppetid og hvor bra den faktiske ytelsen er. Men hvis dere har noe å si om support, service og andre ting er det bare å nevne det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har xdsl fra Catch. Selvom jeg ikke bor i nevnte område, vil jeg gjerne kommentere følgende.

 

Jeg ble oppkoblet på en forholdsvis ny sentral fra Catch. Hadde litt problemer med at linja datt ut hver eneste dag første uken ( måtte restarte modem ).

 

Tok en telefon og problemet ble løst løpet av kort tid. De måtte bytte ut utstyr på sentralen, siden det var gammelt utstyr der. Etter dette har linja vært stabil med 100% oppetid. Dessuten har de et brukepanel ved support avdeling, som de kan endre på oppsettet og fikse problemet der og da når man ringer inn. Veldig sjelden at de sender ut en montør til sentralen får å løse et problem.

 

Dessuten gir Catch overhead både på ut og inn linje. Noe som ikke telenor gjør. Hvertfall ikke på upload.

 

Catch er et godt tilbud for de som ønsker en meget god isp, som gjør alt for kunden. De har fram til 31.04 kampanje tilbud der de også tilbyr fast ip uten pristillegg. Leste en tråd, der en bruker ønsket dette.

 

Etter mine erfaringer har jeg ikke noe negativt å meddele dere om catch. Dessuten har de meget god routing til hele verden. Kanskje bedre enn telenor.

 

Edit: typo

Endret av DevianX
Lenke til kommentar

Om du er interessert i å oppgradere linjen, hvorfor ikke sjekk ut www.directconnect.no? De kjører 2048/448 til 799.-. Har du tele2 koster det ikke no å flytte. Pingtiden er helt i catchstandard og servicen er åpent like lenge som catch. (har ikke hatt bruk for den da, har ikke vært nede et sekund!) Linjene til DC gir det dem skal, har hatt dem siden i høst og er strålende fornøyd!

Lenke til kommentar
Om du er interessert i å oppgradere linjen, hvorfor ikke sjekk ut www.directconnect.no? De kjører 2048/448 til 799.-. Har du tele2 koster det ikke no å flytte. Pingtiden er helt i catchstandard og servicen er åpent like lenge som catch. (har ikke hatt bruk for den da, har ikke vært nede et sekund!) Linjene til DC gir det dem skal, har hatt dem siden i høst og er strålende fornøyd!

hvem er det da? har aldri hørt om dem tidligere.....kan jo være bra, men til trådstarter, jeg ville heller satset på noen som er litt mer anerkjent, og der kan jo catch vise til litt mer.

 

er forøvrig strålende fornøyd med abonement fra NextGentel.

vil anbefale dem hvis noen av dere i kolektivet er studenter, da NGT tilbyr studentpriser som er helt KONGE :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...