r3dnax Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 oki.. først og alt så røyk mitt p4p800-deluxe hovedkort.. (tror jeg) alså jeg fikk bare ikke skjermbilde, så jeg sendte d inn til psdata etter jeg hadda testa 3d-korte, ramen og cpuen. det gikk en stund ca 4 uker så fikk jeg et nytt hovedkort fra psdata (p4p800deluxe) og i dag så satt jeg sammen alt igjen men får fremdeles ikke skjermbilde!!!! ps har testa me 3 forskjellige skjermer OG alle funker har også testa Cpu som sagt OG RAM OG har testa me to forskjellige 3dkort Som jeg vet funker. alså pcen starter.. viftene starter mobo lampen lyser men inget skjermbilde. Takk for alle svar Alexander
insider Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Restet cmos og du får det tilbake, overklokket litt for mye ?
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Hadde samme problem, resatte cmos, og det funka ikke. Måtte bytte cpu og hk..... Men jeg fikk det igjen på garantien
Xpression Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Har selv hatt samme problem, å resette CMOS funka for meg. Prøv det du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå