AtomSmurf Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hei! Lurer på om noen som har erfaring med 3d rendringskort som bla Nvidia produserer. Har lyst på et proft kort (pris ikke prioritet) for hard 3d rendring for film og video. hilsen Stig,
Anubizzzz Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 (endret) QUADRO kortene til nvidia er jo egnet for 3d http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=PNYQFX3000G Du har også 3dwild cat og ATI FireGL. ( tror du finner de på komplett ) Dissen kortene er jo bedre inne i programmet. Men når du skal rendre ut, så går det mest på prosessor og ram Endret 20. april 2004 av Anubizzzz
Fotofashion Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 hva skal du faktisk bruke det til? anbefaler deg å sjekke forumet på cgtalk.com.
AtomSmurf Skrevet 20. april 2004 Forfatter Skrevet 20. april 2004 hva skal du faktisk bruke det til? anbefaler deg å sjekke forumet på cgtalk.com. Jeg jobber primært med Premiere Pro og Photoshop. Har en P4 2.6 med 1 gig RAM som jeg bruker til dette. De siste månedene har jeg begynt og lære meg 3ds MAX6 men siden jeg jobber vil jobbe proft med dette (oppdrag og egenproduksjon film og video) vil jeg makse ut på ustyr innen en rimelig økonomisk ramme. Dvs opp mot 30K eller 40K. Har en hemmelig plan som involverer photogrammetry... Stig,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå