Gå til innhold

Firmware 4.09 oppgradering til Nokia 6600

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når det gjelder å bare å oppgradere sw så forlanger verkstedene at enn tar med seg kvittering.

Det har jeg aldri blitt forespurt om. Og ingen av mine telefoner har blitt oppgradert der de er kjøpt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva er et service senter? :blush::hmm: og er det noen som vet om det er noen i nærheten av bærum, oslo. ?

Hei

Det er et service senter som heter Zodiac som ligger bak Storosenteret i Oslo,de har service på Siemens og Nokia

:)

Skrevet
Når det gjelder å bare å oppgradere sw så forlanger verkstedene at enn tar med seg kvittering.

Det har jeg aldri blitt forespurt om. Og ingen av mine telefoner har blitt oppgradert der de er kjøpt. :)

Hei

Jeg oppgraderte min 3510i hos Zodiac i Oslo og ville helst ha kvittering for at det skal gå på reklamasjon,de gjorde det gratis,men egentlig er det ikke gratis hvis du ikke har med kvittering,ved reklamasjon så er det vel sånn at verkstedene får dekket servicen fra produsent hvis du har med kvittering,hvis du kun skal oppgradere sw uten at det er noe galt med den.

De gjorde det på ren goodwill!!

Skrevet
Hva er et service senter? :blush::hmm: og er det noen som vet om det er noen i nærheten av bærum, oslo. ?

Du har også Commit Toron i Sandvika (rett på oversiden av gamle Elkjøp - dvs. der Anton Megastore ligger nå). De er veldig serviceinnstilte og profesjonelle.

Av egen, personlig erfaring vil jeg ikke anbefale Mobilfikser'n i Oslo, ref. "Kjøpslov-innlegget" mitt fra tidligere.

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hei

De som har den siste sw på 6600,er det forresten 4.09?Fungerer den bra?Er den bedre enn 3.42.1?Blir funksjonene bedre enn med den gamle?

Endret av smoker2
Skrevet
Noen som har oppgradert til 5.27.0 ? Er den tilgjengelig hos servicesentrene i norge?

Hei

Har du den forrige versjonen (4.09).Fungerer den i så fall bedre enn den første versjonen?

Skrevet
Noen som har oppgradert til 5.27.0 ? Er den tilgjengelig hos servicesentrene i norge?

Hei

Har du den forrige versjonen (4.09).Fungerer den i så fall bedre enn den første versjonen?

nei, har fortsatt den første versjonen

Skrevet

smoker2: Selvfølgelig gjør dem det! Det er jo hele meningen med å gi ut nye firmware. Eneste som blir gjort, er å fikse bugs, og optimalisere softwaren slik at den går fortere/bedre. Så i 99% av tilfellene vil den gå bedre. Om det er veldig merkbart er ikke sikkert, men det blir i alle fall ikke dårligere.

Det kan imidlertid være endringer i funksjoner som kan være plagsomt, som f.eks at det ikke lenger er mulig å sende .sis filer direkte fra mobiltelefonen. Det er så vidt jeg vet den eneste negative endringen gjort siden firste firmware.

Skrevet

Hei

Har et spørsmål til dere som har fått siste firmwareversjon.

Er det irriterende tidsrommet fra man trykker på en knapp til lyset kommer på ordnet? Tror det er noe av det dummeste med N6600 jeg vet iallefall

Skrevet

hei

Tar vel sikkert litt i underkant av et halvt sekund, akkurat lenge nok til at det er irriterende. Min FW versjon er 3.42.1 datert 16.10.03.

Skrevet (endret)

skibum: Jeg opplever det samme problemet av og til. Det kommer helt an på om jeg er i et program, i meny etc. Vanligvis kommer lyset med en gang. Har samme firmware som deg, men opplevde det også på min 3650.

Endret av GeeZuZz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...